همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه کاشان

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵ کد : ۲۳۰۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۹

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با شعار کلی "پژوهش و فنآوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم" در کریدور دانشکده علوم پایه دانشگاه کاشان  با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و جمعی از اساتید و دانشجویان و صاحبان صنایع افتتاح شد.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان ارتباط مستقیم با اساتید و دانشجویان، ارایه فرصتهای شغلی و آشنایی با پتانسیلهای دانشگاه؛ تعریف پایان نامه های کاربردی، بیان مشکلات و معضلات صنعت، انعقاد تفاهم نامه و تعریف پروژه های کاربردی و پژوهشی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه بیش از بیست شرکت و صنایع تولیدی و چندین مرکز نوآوری و فنآوری به مدت سه روز آخرین محصولات و توانمندیهای خود را ارائه کرده اند.
دکتر احمدرضا قاسمی خاطر نشان کرد: این شرکت ها به صورت مستقیم نیازهای خود را با اساتید و دانشجویان دانشگاه در میان می گذرانند و ضمن انعقاد تفاهم نامه، با برگزاری جلسات رو در رو بین دانشجو و اساتید، زمینه قراردادهای ارتباط با صنعت را فراهم می نماید.
وی معاف مالیاتی را از مزیت های انعقاد قرارداد صنعت با دانشگاه برشمرد و افزود: بر اساس قانون 53 جهش تولید دانش بنیان اگر قراردادی بین صنعت و دانشگاه منعقد شود آن شرکت از معاف مالیاتی برخوردار خواهد شد.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد تا  این نمایشگاه پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت را به صورت مستمر و پایدار رقم بزند.
این نمایشگاه تا به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید علاقمندان دایر است.

کلید واژه ها: دانشگاه صنعت دانشگاه دانشگاه کاشان صنعت ارتباط صنعت نمایشگاه ارتباط اساتید اساتید دانشجویان انعقاد


( ۳ )

نظر شما :