نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۸ کد : ۲۲۹۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۷

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با شعار کلی "پژوهش و فنآوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم" در کریدور دانشکده علوم پایه این دانشگاه در روز دوشنبه 27 آذر ماه خبر داد.
دکتر قاسمی با اعلام این خبر افزود: بیش از بیست شرکت و صنایع تولیدی و چندین مرکز نوآوری و فنآوری در این نمایشگاه در مدت سه روز به ارایه محصولات و توانمندیهای خود خواهند پرداخت.
وی ارتباط مستقیم با اساتید و دانشجویان، ارایه فرصتهای شغلی و آشنایی با پتانسیلهای دانشگاه؛ تعریف پایان نامه های کاربردی، بیان مشکلات و معضلات صنعت، انعقاد تفاهم نامه و تعریف پروژه های کاربردی و پژوهشی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه  اظهار داشت: در این نمایشگاه شرکت باریج اسانس با خطوط تولید و آزمایشگاه مجهز در تولید داروهای گیاهی، شرکت هامون نایزه بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان چدن نشکن در خاورمیانه، شرکت آلیاژ گستر به عنوان تولید کننده بخشی از نیاز صنایع فولاد کشور؛ شرکت فولاد امیرکبیر تولید کننده ورق گالوانیزه از شرکتهای فعال در نمایشگاه هفته پژوهش و فنآوری می باشند.
دکتر قاسمی افزود: شرکت ایران غلتک با توان تولید غلتکهای متنوع صنعتی، مجتمع صنایع لاستیک سازی کاشان با تولید انواع آسترهای آسیاب معادن و کارخانجات و لوله های ضد سایش در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان، شرکت توری تولید کننده انواع توری های آلومینیومی، فلزی، سیم، مفتول و میلگرد را از دیگر شرکتهای حاضر در نمایشگاه عنوان کرد و افزود: شرکت جهان ترمز تولید کننده انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی برای انواع وسایل نقلیه سواری، ریلی و ماشینهای صنعتی و کشاورزی نیز در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را ارائه خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت اسنوا تولید کننده لوازم خانگی، شرکت مانا صنعت تولید کننده شیرهای آتش نشانی، شرکت جهان صادرات تولید کننده صنایع بهداشتی و سلولزی و شرکت نورد زرین گالوانیزه کاشان از دیگر مشارکت کنندگان نمایشگاه هفته پژوهش در دانشگاه خواهند بود.
دکتر قاسمی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه با بیان اینکه چندین شرکت مستقر در پارک دانشگاه نیز در یک غرفه با نام پارک علم و فنآوری دانشگاه کاشان در نمایشگاه هفته پژوهش حضور دارند، اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه بتواند در ارتباط بیشتر و بهتر دانشگاه با صنایع و شرکتهای منطقه مفید و موثر واقع شده و سرمنشاء خیر و برکت برای دانشگاه و صنایع منطقه کاشان باشد.

کلید واژه ها: شرکت افزود شرکت تولید تولید کننده دانشگاه صنعت دانشگاه ارتباط صنعت دانشگاه مدیر ارتباط صنعت دانشگاه دانشگاه کاشان نمایشگاه


( ۲ )

نظر شما :