شورای عفاف و حجاب دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۶ کد : ۲۲۸۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۱

جلسه شورای عفاف و حجاب دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه، رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری  و معاون و کارشناسان فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست سلامت فکری و روانی دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و افزود: سلامت فکری، روانی و ذهنی دانشجویان همپای مسائل آموزشی مهم است.
دکتر عباس کتابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دانَش آموزی که دانشگاه تحویل میگیرد نباید بیکار و متوقع دانش آموخته و تحویل جامعه داده شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه محل درس خواندن و علم آموزی و کسب مهارت برای آینده است.
وی رعایت پوشش، عفاف و حجاب دانشجویان در محیط آموزشی دانشگاه را حائز اهمیت دانست و افزود:  انتظار میرود که دانشجویان طبق قوانین و مقررات، پوشش خود را در محیط دانشگاه رعایت کنند.
رئیس دانشگاه کاشان برگزاری نمایشگاه فاخر عفاف و حجاب در محیط دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه باید تولیداتی که در شان دانشجویان و دیگر کارکنان دانشگاه است ارائه شود.
مسئول دبیرخانه شورای عفاف و حجاب دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده این دبیرخانه ارائه کرد و گزارشی از تعداد موارد ارجاع شده دو ماهه اخیر به دبیرخانه، موارد تذکر داده شده و ارجاع شده به دانشکده ها ارائه کرد.
زهرا صمدیان برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران انتظامات و متصدیان سراهای دانشجویی،و کارگاه گفتگو محور و برگزاری جلسات برنامه ریزی با حوزه حراست و کمیته انضباطی  و ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، و کارگروه عفاف و حجاب را از جمله فعالیت های انجام شده عنوان کرد و افزود: ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه به بازوی فکری و رسانه ای نیاز دارد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه کاشان نیز در این نشست  آگاهی دادن و اعتماد بخشی به دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانشجویان بایستی قوانین عفاف و حجاب در دانشگاه را مورد توجه قرار دهند و فرهنگ سازی در این موارد ضروری است.

کلید واژه ها: دانشگاه حجاب دانشگاه عفاف حجاب دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه کاشان دانشگاه کاشان نشست عفاف عفاف حجاب حجاب دانشجویان


نظر شما :