معرفی انجمن های علمی برتر شانزدهمین جشنواره حرکت دانشگاه کاشان

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۲۷۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۱

 

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: شانزدهمین جشنواره حرکت (مرحله دانشگاهی) با معرفی انجمن های برگزیده به کار خود پایان داد.

علیرضا پوران افزود: در این جشنواره ۲۱ انجمن  علمی در رشته های مختلف آخرین  آثار و دستاوردهای خود را ارائه کردند که پس از سه روز رقابت با رای هیئت داوران انجمن علمی  بیوتکنولوژی به دبیری خانم  محدثه بیننده، فیزیک مهندسی به دبیری  مهدی امینی و انجمن علمی گردشگری به دبیری علی اصغر ذبیحی به ترتیب به عنوان انجمن های برتر این جشنواره معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این جشنواره انجمن های علمی مواد و متالـــورژی به دبیری  محمدامین سهراب زاده، انجمن علمی مهندسی بـــرق دبیری  محمدصالح نوروزی، انجمن علمی روانشناسی به دبیری حدیثـه محمدی، انجمن علمی زبان و ادبیات عرب به دبیـــری مرضیه صادقی،انجمن علمی حـقوق به دبیری محمد علی اختـری، انجمن علمی صنایع دستـی به دبیری  غزل رضوی،▫️انجمن علمی نــــانوتکنولوژی به دبیری  سید امیرحسین احسانی زاده و انجمن علمی هـوا فضـا به دبیری محمد امین فلاحتی شایسته تقدیر شدند.

جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله توسط وزارت علوم برگزار می‌شود. ابتدا در دانشگاه جشنواره درون دانشگاهی برگزار شده و سپس آثار برگزیده برای جشنواره ملی ارسال می‌گردد.

کلید واژه ها: انجمن انجمن علمی جشنواره علمی مهندسی برگزیده دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :