برگزاری شانزدهمین جشنواره حرکت (مرحله دانشگاهی)ویژه انجمن‌های علمی دانشگـاه کــاشان

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۲۷۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۲۴

شانزدهمین جشنواره حرکت با حضور رییس دانشگاه کاشان، معاون آموزشی، معاون فرهنگی، مسئول نهاد رهبری و جمعی از اساتید و دانشجویان روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در پارکینگ دانشکده مهندسی گشایش یافت.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی انجمن­‌های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن­‌ها انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توام با جهت ­دهی فعالیت­های انجمن­های علمی دانشجویی و ایجاد زمینه به منظور هم‌­افزایی انجمن­‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق ذکر کرد و افزود: در این جشنواره ۲۱ انجمن های علمی در رشته های مختلف تا روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه به معرفی آثار و دستاوردهای خود می پردازند.

علیرضا پوران خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله توسط وزارت علوم برگزار می‌شود که ابتدا در دانشگاه جشنواره درون دانشگاهی برگزار شده و سپس آثار برگزیده برای جشنواره بین المللی ارسال می‌گردد.

کلید واژه ها: انجمن انجمن shy انجمن shy علمی انجمن shy علمی دانشجویی انجمن علمی shy shy علمی shy علمی دانشجویی علمی علمی دانشجویی دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :