برگزاری اولین جلسه شورای ورزش دانشگاه کاشان

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۰:۵۷ کد : ۲۲۷۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۳

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: اولین جلسه شورای ورزش دانشگاه کاشان برگزار شد.
محمدرمضانی علوی اظهار داشت: در جلسه شورای ورزش که سالیانه 2 تا 3 نوبت تشکیل می شود؛ امور کلان ورزش دانشگاه از جمله امور زیر بنایی، راههای توسعه و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی؛ آموزش و توانمندسازی دانشجویان و کارکنان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در این جلسه گزارش عملکرد سال۱۴۰۱ تربیت بدنی دانشگاه در محور‌های امور زیربنایی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی؛ آموزش و توانمند سازی و امور مالی، توسط مدیر تربیت بدنی ارائه گردید.

مدیر تربیت بدنی با اشاره به مصوبات مهم  این جلسه ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد پیشرفت و توسعه ورزش به ویژه در توسعه زیرساخت ها و ورزش قهرمانی دانشجویان باشیم .
به گفته وی از جمله تصمیمات این جلسه، بررسی راهکارها و شیوه‌های جذب و ماندگاری دانش آموزان و دانشجویان قهرمان و تلاش جهت کسب مجوز مرکز آزمون عملی ویژه جذب دانشجویان تربیت بدنی در دانشگاه بود که  در این خصوص آئین نامه ای نیز تدوین گردیده است.
همچنین مقرر شد طرح اولیه سالن ورزشی چند منظوره جهت افزایش سرانه اماکن و زیرساخت های ورزشی دانشگاه توسط این مدیریت و مدیریت دفتر فنی تدوین و ارائه گردد.

رئیس دانشگاه کاشان هم ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته حمایت خود را از توسعه برنامه های ورزشی اعلام نمود.

دکتر کتابی  ایجاد نشاط و شادابی و توسعه امر ورزش بویژه در سراهای دانشجویی را جزء اولویت های مهم دانشگاه برشمرد و بر مسئله مهارت آموزی و توانمند سازی دانشجویان بویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی قبل از اتمام دوره تحصیل تاکید کرد.

در ادامه اعضای شورا نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های اعلامی بیان و بر توسعه امر ورزش تاکید نمودند.
 

کلید واژه ها: ورزش دانشگاه بدنی دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه دانشگاه کاشان توسعه بدنی تربیت بدنی مدیر تربیت بدنی دانشجویان


( ۱ )

نظر شما :