نشست مشترک مسئولین جشنواره فردخت با معاونت پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۵ کد : ۲۲۷۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۶

در راستای اهمیت و توجه به ضرورت های فرهنگی منطقه کاشان، نشست مشترکی با حضور معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان و مسئولین برگزاری جشنواره فردخت در محل دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست معاون پژوهشی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره، محورهای جمع آوری شده در بخش پژوهش جشنواره را بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در حوزه تحقق عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: این بخش از جشنواره می تواند در قالب همایش علمی در سطح ملی به میزبانی یکی از دانشگاه های منطقه کاشان با همکاری سایر دانشگاه ها و نهاد های مرتبط برگزار گردد. 

دکتر مهدی شبانی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان در راستای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی حمایت از اولویت های پژوهشی اعلام شده از سوی جشنواره فردخت در حوزه حجاب و عفاف و زیست عفیفانه را دارد. 

در ادامه این نشست، خانم تقاعدیان دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی فردخت ضمن تشکر از حمایت های دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال های قبل و سال جاری را در بخش های مختلف جشنواره ارایه کرد و در پایان مقرر گردید به منظور عملیاتی نمودن پیشنهادات مطرح شده، جلساتی با حضور نمایندگان دو طرف برگزار گردد.

کلید واژه ها: جشنواره دانشگاه کاشان پژوهشی بخش نشست


( ۱ )

نظر شما :