نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: علم همراه با تقوی با ارزش است

۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۲ کد : ۲۲۶۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۴

 نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و امام جمعه کاشان در این آئین با تبریک به دانشمندان دودرصد دانشگاه کاشان، به فرمایش امام صادق علیه السلام اشاره کردند که هر که براى خدا علم را بیاموزد و بدان عمل کند و بدیگران بیاموزد در مقامهاى بلند آسمانها عظیمش خوانند و گویند: آموخت براى خدا، عمل کرد براى خدا، تعلیم داد براى خدا ، افزود: شما دانشمندان به این درجه علمی نائل شده اید و به دیگران علم می آموزید  باید قدر خودتان را بدانید.
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی؛  در آئین تجلیل از پژوهشگران پر استناد دو درصد برتر دانشگاه کاشان،  با بیان اینکه سنت خدا این است که هرکسی که تلاش کند خدا به او مدد می رساند، افزود: کسی به دنبال فراگیری علم و دانش است با هر قدمی که بر میدارد خداوند به او مدد خاص می رساند و در کارنامه اعمالش ثواب یک سال عبادت نوشته می شود.
امام جمعه کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که "باید با استفاده از راه‌های میان‌بر به قله‌های علم‌وپیشرفت برسیم"، احترام به والدین را یکی از راههای میان بر عنوان کرد و گفت: اگر کسی به مادر و پدرش احسان کند خدای متعال او را یاری می رساند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: نماز اول وقت از دیگر راههای میان بر است که انسان را به مدارج عالی می رساند.
وی تربیت فرزند صالح را از دیگر راههای میان بر بیان کرد و گفت: تربیت فرزند صالح بسیار با ارزش و اجر اخروی را به دنبال دارد.

کلید واژه ها: دانشگاه افزود دانشگاه دانشگاه کاشان دانشگاه جامع دانشگاه کاشان لحاظ کاشان افزود دانشگاه کاشان کاشان لحاظ رتبه علمی


( ۳ )

نظر شما :