پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت استاد فقید دانشکده مهندسی دانشگاه زنده‌یاد دکتر محمدرضا مزدیان‌فرد

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۷ کد : ۲۲۶۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۸۶

بسم الله الرحمن الرحیم
یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ (مجادله، 11)
خداوند به آنانکه ایمان آورده اند و آنها که دارای علم و دانش اند رفعت و بلندی می بخشد.

درگذشت ناگهانی برادر و همکار عالیقدرم، دانشمند گرانمایه و استاد فرزانه دکتر محمدرضا (فرهاد) مزدیان فرد، استاد گروه مهندسی شیمی دانشگاه کاشان؛ جامعه علمی و دانشگاهی کشور به ویژه خانواده دانشگاه کاشان را سوگوار کرد. بدون تردید این واقعه اسفناک ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه بزرگ دانشگاه کاشان است.
شادروان دکتر مزدیان فرد، همه دانایی و ذکاوت خود را مصروف توسعه علمی کشور می‌داشت و همواره در ارتقای سطح علمی و بین المللی دانشگاه موثر و نقش آفرین بود. او در حسن خلق، فروتنی و مناعت طبع، ممتاز و یگانه بود و با روحیه میهن پرستی خود، لحظه ای از دغدغه‌هایش نسبت به علم و دانش بویژه در حوزه انرژی، محیط زیست و حتی کمک به کسب و کار دانشجویان دست برنمی‌داشت و همه سختی‌های این مسیر را به جان می‌خرید.
اینجانب با اندوهی فراوان؛  از طرف خود و همه دوست‌داران ایشان درگذشت این استاد فرهیخته و با اخلاق را نخست به خانواده مکرم ایشان و سپس به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، به ویژه همکاران ارجمندم و دانشجویان عزیز ایشان در دانشکده مهندسی تسلیت عرض نموده، برای آن جاودان نام، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر، آرامش، عزت و سلامتی از خداوند متعال خواستارم.


دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان علمی کاشان کشور دکتر استاد


( ۱۶ )

نظر شما :