عرض تبریک و خداقوت رئیس دانشگاه کاشان به کارکنان تربیت بدنی

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۲۶۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۹۱

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، رئیس دانشگاه کاشان با حضور در مجموعه تربیت بدنی به مدیر، کارکنان و ورزشکاران این مجموعه تبریک و خدا قوت گفت.
رئیس دانشگاه کاشان با تبریک هفته تربیت بدنی، ورزش کردن را یکی از شاخص‌های مهم برای تندرستی مجموعه جوانان و کارکنان دانست و گفت: به جوانان توصیه می شود در کنار علم و تحصیل، حتما ورزش کنند.
دکتر عباس کتابی توجه به امر ورزش را در راستای ارتقاء سلامت جسم و روح و فکر مهم دانست و از مجموعه کارکنان دانشگاه نیز خواست تا از امکانات ورزشی دانشگاه استفاده کنند و به ورزش اهمیت دهند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان نیز با تبریک هفته تربیت بدنی به کارکنان این مجموعه  گفت: مجموعه تربیت بدنی دانشگاه با زیرینای 11 هزار متر مربع در خدمت همه مجموعه کارکنان اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان است.
محمد رمضانی با بیان اینکه تابستان امسال فعالیت‌های زیادی در راستای بهینه‌سازی مجموعه تربیت بدنی انجام شده است، خاطر نشان کرد: مجموعه تربیت بدنی شامل مجموعه آبی آئینه، سالن چند منظوره و بدنسازی و مجموعه اختصاصی ریحانه در ارائه خدمت به مجموعه دانشگاه است و امیدواریم  تا با استفاده از این فضاها و ورزش کردن، روزهای بهتر و سالم تری را داشته باشند.

کلید واژه ها: مجموعه مجموعه تربیت بدنی مجموعه تربیت تربیت هفته تربیت تربیت بدنی بدنی هفته تربیت بدنی دانشگاه دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :