عضو هیات علمی دانشگاه کاشان سرآمد علمی کشور شد

۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۲۵۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۲۳
عضو هیات علمی دانشگاه کاشان سرآمد علمی کشور شد

دکتر مسعود صلواتی نیاسر، عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در هشتمین دوره انتخاب سرآمدان علمی کشور توسط فدراسیون سرآمدان علمی ایران، به عنوان یکی از 110 سرآمد علمی ایران انتخاب و معرفی شد.

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان  با اشاره به اینکه دکتر صلواتی برای هفتمین سال متوالی در لیست سرآمدان علمی قرار گرفته است، افزود: این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان جزو 10 نفر برتر این لیست قرار دارد.
دکتر مهدی شبانی نوش‌آبادی با تبریک این موفقیت بزرگ به دکتر صلواتی، دانشگاهیان دانشگاه کاشان و نیز مردم منطقه کاشان، خاطر نشان کرد: دکتر مسعود صلواتی نیاسر، استاد تمام پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با شاخص هرش 117، تالیف بیش از 1000 مقاله چاپ شده در نشریات دارای نمایه بین المللی و ثبت سه پتنت در زمینه نانو در ایالات متحده امریکا (United States Patent)  است و انتخاب به عنوان استاد نمونه کشوری، قرار گرفتن در لیست دانشمندان یک درصد بین‌المللی در سه زمینه مهندسی مواد، شیمی و مهندسی شیمی و کسب مقام‌های مختلف در جشنواره برترین‌های نانو در سال‌های متمادی بخشی از افتخارآفرینی‌های وی در سنوات گذشته می باشد.
لازم به ذکر است که فدراسیون سرآمدان علمی کشور با هدف دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده و در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از آنان، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه سوق دهد.
معیارهای مورد استفاده در ارزیابی سرآمدان علمی، به دو دسته کیفیت انتشارات و ارجاعات با کیفیت دسته‌بندی می‌شوند.در کیفیت انتشارات مواردی همچون تعداد مقالات برتر، تعداد سخنرانی‌های معتبر، میانگین ارجاعات و شاخص هرش مورد بررسی قرار می گیرد.

کلید واژه ها: علمی سرآمدان علمی علمی دانشگاه علمی دانشگاه کاشان کاشان دانشگاه کاشان دکتر سرآمدان دانشگاه صلواتی


( ۲۲ )

نظر شما :