رئیس دانشگاه کاشان:

طبق وعده‌ی الهی، پیروزی با مردم فلسطین خواهد بود

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۲۲۴۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۳

رئیس دانشگاه کاشان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه کاشان با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانشجویان، اساتید و کارمندان و بویژه نو دانشجویان، با اشاره به پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت در فلسطین، گفت: طبق وعده‌ی الهی، پیروزی  با مردم فلسطین خواهد بود.

دکتر عباس کتابی با بیان اینکه این روزها رزمندگان مقاومت فلسطینی صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصۀ ظهور نشاندند، افزود: حرکت توفنده طوفان الاقصی، محصول خشم مقدسی است که صهیونیستهای غاصب با جنایتهای خود در ملت تحت ستم فلسطین کاشته و اکنون باید درو کند.
در ادامه رئیس دانشگاه کاشان استفاده از ظرفیت های دانشجویان را برای ترویج و ارتقاء فرهنگ لازم دانست و گفت: استفاده از پتانسیل دانشجویان برای انجام فعالیتهای فرهنگی و حل مشکلات جامعه  ضروری است.
 وی همچنین افزود:  با برنامه‌ریزی درست و صحیح و با استفاده از هنر و خلاقیت بایستی سعی شود تا روحیه نشاط و شادابی و انگیزه و امید آفرینی را در بین دانشجویان ارتقاء بخشیم.
وی از برگزارکنندگان اردوی جهادی، راهیان نور و سفر اربعین دانشجویی دانشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه کاشان در اردوی جهادی در عرصه های مختلف آموزشی، عمرانی  و فرهنگی خدمات ارزنده ای را به مردم روستاهای منطقه کاشان انجام دادند  که قابل تقدیر است.
دکتر کتابی  یکی از اولویت های مهم دانشگاه کاشان را جامعه محور بودن عنوان کرد و افزود: اردوی جهادی یکی از مولفه ها برای جامعه محور بودن است چرا که دانشجو از نزدیک با مردم ارتباط برقرار می کند و با نیازها و مشکلات آنها آشنا و سعی می کنند تا با حس همدلی و نوعدوستی در راستای رفع نیازها تلاش کنند.
در این نشست گزارشی از  عملکرد فعالیت های  فرهنگی دانشگاه ارائه شد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های انجام شده و کسب رتبه ششم فرهنگی در بین دانشگاه های جامع کشور، بر گسترش و ارتقای بیشتر کیفیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان تاکید شد.

کلید واژه ها: دانشگاه فرهنگی دانشگاه دانشگاه کاشان دانشجویان کاشان فرهنگی انجام فلسطین شورای فرهنگی


( ۱ )

نظر شما :