توسعه ارتباط دانشگاه کاشان با صنعت و جامعه؛ جهش تعداد و حجم طرح های نیازمحور در سال ۱۴۰۲

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۲۴۶۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۵
توسعه ارتباط دانشگاه کاشان با صنعت و جامعه؛ جهش تعداد و حجم طرح های نیازمحور در سال ۱۴۰۲

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان گفت: مجموع مبلغ قراردادهای بیرونی دانشگاه کاشان در شش ماهه اول سال جاری، به بیش از یکصد و ده میلیارد ریال رسید.

دکتر احمدرضا قاسمی افزود: تعداد قراردادهای منعقد شده دانشگاه با شرکتها و موسسات بیرونی در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۶ طرح بوده که مجموع مبالغ آنها به حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با رشد حدود دو برابری تعداد قراردادها تعداد آنها به ۶۱ قرارداد افزایش یافت، که مجموع مبلغ این قراردادها به هفت میلیارد و یکصد میلیون تومان با رشد شش و نیم برابری رسید.

به گفته دکتر قاسمی، در شش ماهه نخست سال جاری ۳۴ قرارداد با صنایع و شرکتهای بیرونی منعقد گردیده و مبلغ قراردادهای برون دانشگاهی به رکورد یازده میلیارد و هفتصد میلیون تومان رسیده است.
 مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان، حوزه پژوهشی در راستای تسهیل ارتباطات علمی و تشویق اعضای محترم هیات علمی به حرکت در مسیر دانشگاه حکمت بنیان، دانش محور و مسئولیت پذیر، کلیه آیین نامه‌های حوزه پژوهشی مورد بازبینی قرار گرفته و ارتباط موثر با شرکتها و موسسات، امضای تفاهم نامه، بازدیدهای علمی- صنعتی و  کارگروههای تخصصی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. نتایج تلاش اعضای محترم هیات علمی در این راستا، منجر به انعقاد ۱۴ قرارداد با مبالغ بیش از یکصد میلیون تومان و بیست قرارداد با مبالغی بین حدود چهل تا یکصد میلیون تومان گردیده است.

کلید واژه ها: تومان یکصد تومان دانشگاه علمی افزود تعداد قرارداد ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :