مراسم معارفه معاون برنامه ریزی، تحول دیجیتال ونظارت راهبردی دانشگاه کاشان

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۲۴۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۴

مراسم معارفه دکتر حمیدرضا محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی ، تحول دیجیتال و  نظارت راهبردی دانشگاه کاشان با حضور رئیس و معاونان و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این آئین دانشگاه حکمت بنیان را از جمله رسالت های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در دانشگاه حکمت بنیان علاوه بر علم آموزی، به خردورزی و توجه به ارزش ها و فضائل انسانی نیز توجه می‌شود.
دکتر عباس کتابی تشکیل معاونت برنامه ریزی، تحول و نظارت راهبردی در دانشگاه کاشان را به منظور حل بسیاری از چالش ها و برنامه ریزی بهتر، ایجاد تحول در بخشهای مختلف و افزایش بهره وری و نظارت بیشتر بر امور دانشگاه عنوان کرد.
رییس دانشگاه از قبول مسئولیت دکتر محمدی به عنوان معاون  برنامه ریزی، تحول و نظارت راهبردی دانشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با  تحول در ساختار و فرآیندهای دانشگاه، تدوین برنامه راهبردی، برنامه عملیاتی سالانه و انضباط مالی بیشتر بتوان رشد و پیشرفت بیشتر دانشگاه را شاهد بود.
دکتر محمدی معاونت برنامه ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی دانشگاه کاشان نیز در این نشست از ایجاد و راه اندازی سازمان توسعه سرمایه گذاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به قانون جهش دانش بنیان و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه، این سازمان می‌تواند در تحقق درآمدزایی دانش بنیان برای دانشگاه موثر باشد.
وی نقش اصلی دانشگاه را تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و اثرگذار در جامعه و صنعت عنوان کرد و افزود: مدیریت های مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی و مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت زیر مجموعه این معاونت هستند که امید است با کمک و همیاری مدیران و کارکنان این مجموعه بتوانیم اهداف متعالی دانشگاه را محقق سازیم. 
در این نشست مدیران معاونت برنامه ریزی، تحول و نظارت راهبردی نیز راهبردها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کلید واژه ها: دانشگاه راهبردی دانشگاه نظارت راهبردی دانشگاه دانشگاه کاشان برنامه معاونت برنامه برنامه تحول برنامه تحول نظارت برنامه تحول نظارت راهبردی تحول


( ۲ )

نظر شما :