انتشار اولین شماره از فصلنامه ایرانی مطالعات شهروندی دانشگاه کاشان

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۲ کد : ۲۲۴۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۱

 مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: اولین شماره فصلنامه مطالعات شهروندی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان  منتشر شد.
دکتر حسن احمدی زاده افزود: این نشریه با هدف ارائه یافته‌های تحقیقات بنیادین و کاربردی در حوزه‌های رفتار شهروندی، آموزش شهروندی، سلامت شهروندی، سیاست شهروندی، حقوق شهروندی، فرهنگ شهروندی، مدیریت شهروندی، اقتصاد شهروندی و غیره  توسط دانشکده علوم انسانی و صاحب امتیازی دانشگاه کاشان دارای مجوز کد شماره 91872 کمسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت الکترونیکی منتشر شده است.
وی موضوعات ارائه شده در این شماره از نشریه را شامل حوزه‌های رفتار، فرهنگ، آموزش، حقوق، مدیریت، اقتصاد و سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: در این شماره از فصلنامه، تعداد شش مقاله از پژوهشگران و محققان به چاپ رسیده است.
دکتر احمدی زاده خاطر نشان کرد: سه مقاله پژوهشی "نقش پایگاه اجتماعی- اقتصادی در نگرش به فضای مجازی"، "بحران هویت شهروندان مهاجر در رمان «الکافرة» نوشته علی بدر با تکیه بر نظریه استوارت هال" و "سنجش ابعاد تجربه شهروندان در دریافت خدمات" و سه مقاله علمی- ترویجی "بررسی حق تحصیل از لحاظ عوامل وابسته به آن در نظام حقوقی ایران"، "تحلیل و بررسی تأثیر فرهنگ بر برنامه‌ریزی در فرهنگ شهروندی و شهری ایران" و "تأثیر حقوق شهروندی در ارتقای زندگی شهری و مشارکت مردم" از عناوین ارائه شده در این شماره از فصلنامه مطالعات شهروندی است.
سردبیری این فصلنامه را دکتر محسن نیازی استاد گروه علوم اجتماعی و مدیر مسئولی آن را دکتر محمد امینی دانشیار گروه علوم تربیتی  بر عهده دارند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این نشریه به نشانی https://ijcs.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

کلید واژه ها: شهروندی شماره دکتر نشریه ارائه فصلنامه مطالعات شهروندی دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :