راهیان مسیر عشق به دانشگاه بازگشتند

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۲۳۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۲

مسئول برگزاری اردوی اربعین دانشجویی گفت: حدود 200دانشجوی دانشگاه کاشان از مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام "مسیر عشق"  بازگشتند.

دکتر مرادی افزود: امسال هم دانشگاه کاشان مانند روال سال های قبل به همت دانشجویان فعال فرهنگی و همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اقدام به ثبت نام و اعزام کاروان پیاده روی دانشجویان به این سفر معنوی کرد و دانشجویان در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه، راهی مسیر عشق شدند تا از این قافله و شرکت در پیاده‌روی مسیر ۸۰ کیلومتری نجف تا کربلای معلی عقب نمانند.

وی با بیان اینکه اولین کاروان زیارتی دانشجویی با حضور 147 نفر از خواهران در قالب پنج دستگاه اتوبوس روز دوشنبه 30 مرداد ماه 1402 از دانشگاه کاشان به سمت عراق حرکت کردند، افزود: دومین کاروان زیارتی دانشجویی نیز با حضور 44 نفر از برادران  در قالب یک دستگاه اتوبوس از روز جمعه سوم شهریور ماه 1402 سفر خود را آغاز نمودند.

دکتر مرادی خاطر نشان کرد: هر دو کاروان ابتدا به زیارت کاظمین و سامرا مشرف شدند و سپس راهی نجف شدند و بعد از طی 180 عمود نجف به طریق الحسین رسیدند و به عشق زیارت کربلا 1452 عمود را  پیاده رفتند و به لطف خدا بعد از طی مسیر پیاده روی به زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل نائل شدند. 

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه اعزام دانشجویان مشتاق برای حضور در پیاده‌روی اربعین با استفاده از ظرفیت اجرایی خود دانشجویان و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه صورت گرفت، از همه خادمین و همکارانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این اردوی زیارتی تلاش کردن، عرض خدا قوت داشته و از زحمات خالصانه و بی دریغشان تشکر و از زائران گرامی این سفر، بخاطر کم و کسری‌های احتمالی و ناخواسته عذرخواهی نمود.

کلید واژه ها: پیاده دانشگاه دانشگاه کاشان دانشجویی دانشجویان کاشان کاروان


( ۳ )

نظر شما :