آئین تکریم و معارفه مدیر آموزشی دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷ کد : ۲۲۳۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۰

آئین تکریم و معارفه مدیر آموزشی دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، اعضای شورای آموزشی، جمعی از اساتید و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه  برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این آئین از تلاش‌‌های بی‌دریغ دکتر نجفی مدیر قبلی آموزش دانشگاه قدردانی کرد وگفت: جدیت و نظم، سعه صدر، وقت گذاری، دقت در امور واخلاق خوب وتعامل مناسب با دانشجویان وهمکاران از خصوصیات بارز دکتر نجفی است.
دکتر عباس کتابی از قبول مسئولیت دکتر شریف مرادی در این پست خطیر و  مهم تشکر و اظهار امیدواری کرد: تا با استفاده از تجربه مدیر قبلی و همت وکوشش هر چه بیشتر بتوان پیشرفت و توسعه امور آموزشی دانشگاه را شاهد باشیم.
دکتر کیوان شریف مرادی مدیر جدید آموزشی دانشگاه نیز  به رئوسی از برنامه های پیش رو خود اشاره کرد وافزود: طرح تحول آموزشی دانشگاه از اهم فعالیت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا آموزش به سمت حل نیازهای جامعه سوق داده شود.
وی ارتقاء کیفیت آموزشی، بایگانی الکترونیک پرونده‌های دانش آموختگان و برنامه‌ریزی صحیح برای ثبت نام دانشجویان جدید  را از جمله برنامه ها عنوان و اظهار امیدواری کرد: تا با تلاش و همت مجموعه مدیران گروه های آموزشی دانشکده ها و کارکنان حوزه آموزش بتوان امور آموزشی دانشگاه را ارتقاء بخشید.
در این نشست دکتر نجفی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده 14 ساله خود در پست مدیر اموزشی دانشگاه را ارائه کرد وگفت: فرایند دیجیتالی شدن پرونده های دانشجویان، ثبت نام اینترنتی، سیستمی نمودن فرایندهای ثبت نام، نهادینه سازی تشکیل کلاس ها در موعد مقرر و تشکیل کلاس های جبرانی برای دانشجویان از جمله فعالیت هایی بود که در این مدت انجام شده است.
در پایان این آئین با اهداء هدایایی از زحمات 14 ساله دکتر نجفی ایوکی مدیر قبلی آموزش دانشگاه کاشان تقدیر و طی حکمی دکتر کیوان شریف مرادی به عنوان مدیر جدید آموزش معرفی شد.

کلید واژه ها: دانشگاه آموزشی دانشگاه آموزش دانشگاه دانشگاه کاشان آموزشی دکتر دکتر نجفی مدیر مدیر قبلی آموزش


( ۶ )

نظر شما :