انتصاب دکتر محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی دانشگاه کاشان

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۳ کد : ۲۲۲۹۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۷۳
انتصاب دکتر محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی دانشگاه کاشان

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر حمیدرضا محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی ، تحول دیجیتال ونظارت راهبردی دانشگاه کاشان منصوب شد.

دکتر عباس کتابی در بخشی از این حکم خطاب به دکتر محمدی افزوده است: با عنایت به مصوبه دستور نهم هفدهمین نشست هیأت امنای دانشگاه کاشان مورخ 22/5/1402 در خصوص ایجاد معاونت برنامه‌ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی و نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت 2 سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی، تحول دیجیتال و نظارت راهبردی دانشگاه کاشان منصوب می‌شوید.

رئیس دانشگاه کاشان ادامه داده است: بدیهی است که رشد و ارتقاء دانشگاه در زمینه‌های مختلف در گرو تلاش هماهنگ و هدفمند سرمایه‌های انسانی و منابع سرمایه‌ای آن بوده و همراه و همساز نمودن این منابع نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند، تحول، بهره‌گیری از روش‌های نوین دیجیتال و هوش مصنوعی و البته نظارت و ارزیابی است.

دکتر کتابی در پایان افزوده است:با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برنامه تحول در آموزش عالی و همچنین چشم‌انداز و برنامه راهبردی دانشگاه کاشان، انتظار می‌رود با همکاری همکاران عزیز حوزه معاونت متبوع و اعضای محترم هیأت رئیسه و مدیران محترم و کارکنان معزّز دانشگاه در تحقق سندچشم‌انداز دانشگاه در چارچوب اسناد بالادستی، برنامه راهبردی دانشگاه و نقشه راه، گام‌های مؤثری بردارید و در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت نظم و قانون‌مندی کوشا باشید موفق و مؤید باشید.

زیر مجموعه‌های معاونت مذکور به شرح زیر است:

1. مدیریت مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه

2. مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی

3. مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه راهبردی دانشگاه دانشگاه کاشان برنامه برنامه تحول برنامه تحول دیجیتال کاشان راهبردی دانشگاه کاشان راهبردی تحول


( ۱ )

نظر شما :