اعزام ۵ اتوبوس از دانشجویان دانشگاه کاشان به سفر پیاده روی اربعین حسینی

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۲۲۲۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۶

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: بیش از 150 دانشجوی دختر دانشگاه کاشان  به وسیله 5 دستگاه اتوبوس، صبح امروز با بدرقه مسئولان دانشگاه و خانواده هایشان برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی  امسال اعزام شدند.
دکتر مهرداد مرادی افزود: این تعداد دانشجو از 30 مرداد تا 11 شهریور از این سفر معنوی و زیارت متبرکه ائمه در شهرهای کاظمین، سامرا، نجف و پیاده‌روی کربلا بهره می برند.

به گفته وی  هزینه رفت و برگشت  تا مرز  تامین اتوبوس توسط دانشگاه تامین شده و مابقی هزینه سفر برای پیاده روی اربعین دانشجویان دومیلیون و 500 هزار تومان می‌باشد که صندوق فاطمه الزهرا دانشگاه برای هر دانشجوی متقاضی  مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات هزینه سفر پیاده روی اربعین پرداخت می کند.
 رئیس ستاد برگزاری اربعین حسینی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد: تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی های انجام شده دانشجویان بتوانند از این سفر معنوی نهایت استفاده را برده و  بهترین خاطره ایام جوانی خود را رقم زنند و انشاء الله شور و نشاط معنوی آن در تمام شئون زندگی شان نمایان خواهد شد.
دکتر مرادی با بیان اینکه 50  نفر از دانشجویان پسر دانشگاه کاشان هم جمعه 3 شهریور به سفر اربعین اعزام خواهند شد خاطر نشان کرد: خانواده‌های دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک https://student.kashanu.ac.ir/fa/page/7949  لحظه به لحظه سفر  فرزندان خود را دریافت و دنبال کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان سفر پیاده پیاده اربعین اربعین معنوی کاشان


( ۴ )

نظر شما :