اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به واحدهای پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۲۲۲۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۲

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان از اعطای 50 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به واحدهای دانش‌بنیان و فناور و خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر علیرضا فرجی با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 تامین شده است، افزود: در سال گذشته با همراهی مجری محترم استانی بنیاد برکت در منطقه، طرح‌های کارفرمایی تکمیلی 10 واحد مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز تجاری‌سازی دانشگاه کاشان مورد بررسی و تایید پارک قرار گرفته و پس از طی روند کارشناسی و ارزیابی، جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به بانک معرفی شدند.

دکتر فرجی خاطرنشان کرد: اگرچه پروسه دریافت این تسهیلات مصوب از بانک عامل بسیار طولانی انجام گرفت، اما در نهایت با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و پیگیری پارک علم و فناوری، مساعدت لازم با واحدها صورت گرفته و 8 مجموعه موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

این برای نخستین بار است که شهرستان کاشان به صورت مستقیم از طریق دستگاه اجرایی پارک علم و فناوری موفق به دریافت خط اعتباری مستقیم برای واحدهای فناور و خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه شده است.

کلید واژه ها: پارک پارک علم پارک علم فناوری علم علم فناوری فناوری تسهیلات دریافت تسهیلات کاشان دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :