حضور ۵۰ دانشجوی دانشگاه کاشان در سه رویداد بزرگ المپیادهای ورزشی دانشجویان سراسر کشور

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۶ کد : ۲۲۱۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۲

مدیر تربیت بدنی از حضور دانشجویان دانشگاه کاشان در سه رویداد بزرگ المپیادهای ورزشی دانشجویان سراسر کشور خبر داد.
رمضانی علوی اظهار داشت: با توجه به سیاست حضور حداکثری دانشجویان در فعالیت های ورزشی در دولت سیزدهم امسال دانشجویان دانشگاه کاشان در  رویدادهای مختلف و متنوع کشوری حضور خواهند داشت.

وی افزود: این رویدادها در رویکرد جدید از 2 المپیاد به 5 المپیاد ورزش قهرمانی،  ورزش همگانی،  ورزش دانشجویان شاهد و ایثارگر، ورزش دانشجویان بین الملل، ورزش های ساحلی در دو بخش دختران و پسران افزایش یافته است.
وی ضمن تشکر از ریاست  دانشگاه، معاونین  اداری مالی و دانشجویی و کارشناسان  این مجموعه جهت حمایت‌ها، هدایت‌ها و تلاش‌ها جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان  در تابستان سال جاری در سه رویداد ششمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان به میزبانی دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک، دومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه همدان و دومین المپیاد ورزشی دانشجویان بین الملل به میزبانی دانشگاه ارومیه در دو بخش دختران و پسران با حضور 50 ورزشکار منتخب شرکت خواهد داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان افزود: علاوه بر برگزاری این سه رویداد در تابستان سال جاری، حضور در مسابقات منطقه 6 ورزش کشور انتخابی المپیاد قهرمانی  در سال تحصیلی 1403-1402 و المپیاد ورزش قهرمانی دانشجویان سراسر کشور در 13 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران در تابستان سال آینده نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

کلید واژه ها: ورزش المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :