بازدید مدیر کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از دانشگاه کاشان

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۲۲۱۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۹

مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی و دبیر ستاد سازندگی خوابگاههای متاهلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با حضور در دانشگاه کاشان به همراه قائم مقام ریاست دانشگاه، معاون اداری- مالی و مدیر و کارشناسان حوزه امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، از طرح های عمرانی در دست احداث این دانشگاه بازدید نمودند و در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

مهندس اکبرپور ضمن تاکید بر احداث خوابگاه‌های متاهلی به عنوان یکی از اولویت های اصلی وزارت علوم در راستای سیاست های جوانی جمعیت، اقدام دانشگاه کاشان در ساخت 4 بلوک خوابگاه متاهلی با ظرفیت 80 سوئیت را مثبت ارزیابی نمود.

وی همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های در دست احداث این دانشگاه، نگهداری هوشمندانه از فضاهای آموزشی و خوابگاهی موجود را لازمه ارتقاء دانشگاهها دانست.
نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت سی اچ پی این دانشگاه، یکی از طرحهایی بود که مورد توجه مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم قرار گرفت و آنرا نشانه ای از پیشگام بودن دانشگاه کاشان در ورود به شبکه تولید برق دانست.    
در پایان این دیدار و در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب دانشگاه کاشان، آقای مهندس اکبرپور با تاکید بر معضل کم آبی در ایران و از جمله منطقه کاشان، لزوم توجه به مدیریت آب و بازچرخانی پساب را ضروری دانست و ضمن ابراز خرسندی از اینکه مدیریت دانشگاه کاشان پیگیر انجام پروژه های مدیریت سبز از جمله احداث شبکه جمع آوری فاضلاب و اصلاح و نوسازی شبکه فرسوده آب شرب هستند، قول مساعد پیگری تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها را دادند.

 در این بازدید یک روزه از خوابگاه‌های متاهلی، نیروگاه سی اچ پی و پروژه‌های در دست احداث مرکز بهداشت و درمان، پژوهشکده فرش و تصفیه خانه فاضلاب، معاون اداری- مالی دانشگاه کاشان نیز ضمن قدردانی از حمایت های خیرین برای احداث پروژه های عمرانی این دانشگاه، اظهار امیدواری کرد: که با تخصیص مناسب اعتبارات و حمایت های اعتباری و مالی مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، پروژه های در دست احداث دانشگاه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

کلید واژه ها: وزارت علوم دانشگاه کاشان مدیر فنی و طرح های عمرانی مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم


نظر شما :