ابراز رضایت داوطلبان از برگزاری کنکور در یک فضای آرام و‌سالم در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان

۱۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۴ کد : ۲۲۱۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۲

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش از برگزاری موفقیت آمیز و صحت و سلامت آزمون سراسری 1402 در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر مصطفی زاهدی فر ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز کنکور سراسری 1402 مشارکت داشتند ، به از ابراز رضایت داوطلبان از فضا و مکان برگزاری کنکور در یک جو آرام اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری که بخشی از آنها از شهرستان های همجوار آمده بودند از برگزاری کنکور در یک فضای آرام و مناسب ابراز رضایت کردند و دلیل انتخاب شهر کاشان را برای آزمون فضای مناسب برگزاری کنکور و برخورد مناسب مجریان برگزاری آزمون اعلام کردند.

وی از انتشار خبر کذب  یکی از رسانه ها برای نامناسب بودن  حوزه امتحانی کنکور افزود: به اعتقاد داوطلبان  برگزاری کنکور در  حوزه امتحانی دانشگاه کاشان یکی از بهترین  حوزه های امتحانی است چرا که در کمال آرامش و صحت و سلامت و در یک فضای مناسب برگزار شد.

دکتر زاهدی فر به مهیا بودن همه امکانات برای برگزاری  آزمون امسال اشاره کرد و افزود: فضای پارکینگ مناسب برای خانواده های داوطلبان در نظر گرفته شده و  ورودی داوطلبان نیز تا برگزاری محل آزمون بسیار مناسب و فاصله کم بود.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای حراست، حفاظت اطلاعات، پلیس، آتش نشانی و اورژانس و .. نیز برای برگزاری آزمونی ایمن و سالم در این حوزه امتحانی تلاش داشتند که از همه آنها قدردانی می شود.

وی به همچنین کنترل سالن‌ها اشاره کرد و افزود: همه سالن‌ها و کلاس‌ها نیز از نورکافی برخوردار بودند و سالن‌های امتحانات به  تجهیزات خنک کننده فن کوئل مجهز و در بخشهایی از سالن‌ها که تابش مستقیم نور خورشید داشت پرده نصب  و سقف‌های شیشه ای نیز با پرده های مخصوص پوشانده شده و برای همراهان داوطلبین که قصد توقف در پارکینگ دانشگاه تا پایان آزمون‌ها را دارند فضای مسجد دانشگاه آماده شده که با چای و آب خنک از همراهان پذیرایی شد.

محمد- ع یکی از داوطلبان علوم تجربی  ضمن ابراز رضایت از نظم و آرامش حاکم در محل برگزاری آزمون، از خدمات و تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری در  این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: محل حوزه امتحانی دانشگاه کاشان بسیار فضای امن و همراه با آرامش بود.

وی دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاه‌های مطرح عنوان کرد و افزود: امید است تا با موفقیت در این آزمون بتوانم این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنم.

فاطمه –م نیز یکی دیگر از داوطلبان گروه علوم انسانی از عوامل اجرایی و دانشگاه کاشان در برگزاری کنکور سراسری قدردانی کرد و گفت: همه امکانات برای برگزاری این آزمون در دانشگاه کاشان فراهم بود و بسیار خرسندم که در دانشگاه کاشان کنکور دادم.که انشالله بتوان در این دانشگاه هم ادامه تحصیل دهم.

در آزمون سراسری 1402 نوبت دوم چهار هزار و 243 داوطلب ( 2606 زن و 1637 مرد) در پنج گروه آزمایشی انسانی و ریاضی فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی  طی ۲ روز در  حوزه امتحانی دانشگاه کاشان به رقابت پرداختند.

کلید واژه ها: سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه کاشان کنکور سراسری کنکور 1402


( ۱ )

نظر شما :