با حضور وزیر علوم ؛

تجربه خانه خلاق علوم انسانی و اجتماعی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان برگزیده و تجلیل شد

۱۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۸ کد : ۲۲۱۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶۷

مراسم تجلیل از برگزیدگان ارایه مقاله کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور با حضور مقام عالی وزارت عتف دکتر زلفی گل و رییس مؤسسه پژوهش و برنامه آموزش عالی دکتر طاهری نیا در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه برگزار شد.
این کنگره در تاریخ ۵ تیرماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار گردید که در این ارتباط تجربه خانه خلاق علوم انسانی و اجتماعی دانشکده علوم انسانی در راستای تحقق آموزش هذفمند و مهارتی ارایه شد.
لازم به ذکر است به منظور بررسی آمایشی این کنگره در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه کاشان نشست تخصصی برگزار شد که مقالات کلی آن در مجموعه مقالات کنگره به چاپ رسید و نتیجه این نشست و مباحث مطرح شده در دانشگاه در روز کنگره توسط آقای محمد کارکنان، مدیر خانه خلاق دانشگاه در تالار علامه امینی دانشگاه در حضور وزیر علوم و معاونین وزارتخانه های آموزش و پرورش و صمت و تعاون و رفاه ارایه گردید و این گزارش به عنوان یک از سه گزارش برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
از  دکتر محسن نیازی رییس خانه خلاق،  دکتر علی فرهادیان، معاون خانه خلاق و محمد کارکنان مدیر خانه خلاق علوم انسانی بابت این مشارکت علمی تشکر و قدردانی می گردد.

کلید واژه ها: کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور دانشگاه کاشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


نظر شما :