برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز ۱۴۰۲ در دانشگاه کاشان

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۳ کد : ۲۲۰۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۶۲

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: مرحله ارزیابی  تخصصی دکتری نیمه متمرکز 1402 با حضور  بیش از  900 داوطلب در دانشگاه کاشان در حال انجام است.

دکتر جواد سلیمی سرتختی با بیان اینکه این مرحله ارزیابی  از تاریخ  20 خرداد ماه در دانشکده حقوق شروع و تا 30 خرداد ماه  ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز 1402، در 36 رشته گرایش با حضور 181عضو هیات علمی در دانشگاه به صورت متمرکز در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت دانشگاه برای پذیرش دانشجوی مقطع دکتری در سال1402، در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان 200 نفر  می باشد، همچنین فرایند مربوط به بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و درج نمرات داوطلبان در پرتال سازمان سنجش، تا اواخر تیرماه ادامه خواهد یافت.

بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی طی دو مرحله انجام  می شود.

مرحله اول آن آزمون متمرکز است که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط دانشگاه‌ پذیرنده دانشجو  انجام می شود.

نتایج نهایی آزمون دکترای نیمه متمرکز 1402 نیمه اول شهریورماه از طریق سازمان سنجش اعلام می شود.

کلید واژه ها: مرحله ارزیابی دکتری دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :