برگزاری جلسه هماهنگی نوبت دوم آزمون سراسری در دانشگاه کاشان

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۷ کد : ۲۲۰۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۷

جلسه هماهنگی و بررسی چگونگی همیاری ارگان‌های شهرستان کاشان با دانشگاه کاشان در برگزاری نوبت دوم آزمون کنکور سراسری در دانشگاه برگزار شد.

جلسه به دعوت آقای دکتر مصطفی زاهدی فر نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در آزمون‌های سازمان سنجش و با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری و حفاظت آزمون برگزار شد.

قبل از شروع جلسه مدعوین از محل ورود داوطلبین به دانشگاه و مسیر دستیابی حوزه آزمون بازدید میدانی بعمل آوردند.

 در ادامه دکتر زاهدی فر با بیان این مطلب که آزمون‌های کشوری به دلیل اینکه یک رخداد ملی است، همکاری همه دستگاه‌های دولتی دانشگاه را در برگزاری آزمون خواستار شد و وظایف و مسئولیت دستگاه‌ها را تشریح کرد.

 سپس آقای منصوری نماینده فرمانداری کاشان با تأکید بر این مهم که دستگاه‌های مسئول موظفند دانشگاه را در برگزاری آزمون‌های کشوری یاری دهند ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب آزمون کنکور سراسری به بهترین شکل برگزار شود.

جناب سرهنگ زارعی نماینده راهنمایی رانندگی نیز با بیان راهکارهای مناسب نحوه دسترسی سریع داوطلبین به حوزه امتحانی را بیان کرد و جناب سرهنگ یوسفی نماینده نیروی انتظامی نیز به دانشگاه اطمینان خاطر داد که پرسنل این نیرو امنیت راه و حوزه را در روزهای برگزاری آزمون تأمین خواهند کرد.

در پایان دکتر زاهدی‌فر با جمع بندی مطالب بیان شده توسط حاضرین توصیه‌های زیر را برای داوطلبین و خانواده‌های آنها تاکید کرد:

 1)به داوطلبین محترم توصیه می‌شود شب قبل از آزمون خواب و استراحت کامل داشته باشند تا در جلسه آزمون خواب آلوده نباشند. 2)بهترین زمان خروج از منزل برای دسترسی به حوزه آزمون ساعت 6:30 صبح و برای آزمون‌های بعداز ظهر ساعت 13 می‌باشد تا با مشکلات ترافیکی و استرس مواجه نگردند.3) به هیچ وجه موبایل و کیف دستی و بطری آب و نوشیدنی به همراه نیاورند چون ورود این قبیل اقلام به حوزه امتحانی ممنوع می‌باشد.4)درب شماره 3 (اولین درب ماشین رو) محل ورود داوطلبین به دانشگاه خواهد بود که لازم است در بدو ورود داوطلب کارت آزمون را جهت روئیت انتظامات به همراه داشته باشد.5) به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه الزامی می‌باشد6) به خانواده‌های محترم توصیه می‌گردد با توجه به مدت زمان برگزاری آزمون که حدود 4 ساعت می‌باشد بعد از پیاده کردن داوطلب دانشگاه را ترک نمایند.

در پایان دانشگاه کاشان برای کلیه داوطلبین آرزوی موفقیت دارد.

نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور


( ۶ )

نظر شما :