«نشریه هشتگ» برگزیده پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۰:۱۲ کد : ۲۱۹۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۹۷

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان گفت: در پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت «نشریه هشتگ»  از انجمن علمی زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه در بخش نشریات گروه علوم انسانی موفق به کسب رتبه «شایسته تقدیر» گردید.

دکتر صفایی با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در پردیس دانشگاهی بابلسر (مازندران) برگزار شد، این جشنواره از شهریور سال گذشته کار خود را آغاز شده بود، و پس از بررسی 1288 اثر از دانشگاه های مختلف که به دبیرخانه وزارت علوم ارسال شده بودند، ۸۶ دانشگاه‌ از سوی دبیرخانه به پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی حرکت راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: «در این رویداد با هماهنگی وزارت علوم ۱۵ کارگاه علمی و تخصصی هم برگزار شد که نشست دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها وکارشناسان انجمن‌های علمی به منظور ایجاد هم‌افزایی از مهمترین این نشست‌ها در این جشنواره بود که به بررسی مشکلات و کاستی‌های انجمن‌ها پرداخته شد.

دکتر صفایی  کسب این افتخار توسط انجمن علمی زبان و ادبیات انگلیسی را مایه افتخار دانست و افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی موتور متحرک علم در دانشگاه هستند و امیدوارم شاهد موفقیت‌های روزافزون آن‌ها باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان در پایان از  مدیر و کارشناس فرهنگی انجمن‌های علمی نیز به جهت تلاش‌های مجدانه برای زمینه سازی فعالیت‌های انجمن های علمی تقدیر و تشکر کرد.

 

کلید واژه ها: جشنواره حرکت دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :