در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت انجام شد؛

نشست مشترک بین مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان و نمایندگان شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۹ کد : ۲۱۸۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۱۰

نشست مشترک بین مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان و نمایندگان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن همایش شهید سلیمانی دانشگاه برگزار شد.

 در این نشست از شرکت پخش فراورده‌های نفتی، دکتر ایمانیان مدیر پژوهشی شرکت در استان اصفهان،  مهندس کوچیان مدیر منطقه کاشان و  خانم رئوفی از کارشناسان شرکت در منطقه کاشان بودند و از دانشگاه کاشان نیز تعدادی از اساتید و دانشجویان مقطع دکتری در رشته های مهندسی و شیمی حضور داشتند.

در ابتدا دکتر قاسمی مدیریت ارتباط با صنعت مطالبی در خصوص میزان تمایل و ظرفیت موجود در دانشگاه را به شرکت ذکر شده ارائه داد.

همچنین دکتر نعمتی مسئول دانشکده مهندسی در خصوص رشته‌های فعال و موجود در دانشکده و دستاوردهای آن مجموعه در راستای نیازهای شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی توضیحاتی ارائه کرد.

مهمترین موضوعاتی که اساتید و دانشجویان شرکت‌کننده در این راستا بیان داشتند: ایجاد کمیته‌های تخصصی، دریافت مدون نیازهای پژوهشی شرکت، ظرفیت اساتید کاشان و تجارب گذشته ایشان در راستای همکاری با وزارت نفت، تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان در پروژه‌های صنعتی  جهت ایجاد انگیزه، اعلام سرفصل‌هایی از سوی شرکت یادشده جهت ادامه همکاری و در نهایت تمایل برای بازدید از بخش‌های متفاوت شرکت بود.

در پایان مقرر شد که طبق درخواست اساتید حاضر، نیازهای پژوهشی شرکت ذکرشده به دانشگاه اعلام و بازدیدی از انبارهای شرکت در استان اصفهان با حضور اساتید محترم انجام گیرد.

پس از این نشست بازدیدی دوساعت و نیمه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و چندین شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه توسط میهمانان صورت پذیرفت و مقرر شد نیازهای شرکت در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز به شرکت‌های مستقر در پارک ارائه شود.

کلید واژه ها: شرکت نفت ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :