جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دانشگاه کاشان در سال ۱۴۰۱

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۱:۴۷ کد : ۲۱۷۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۹

مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان گفت: با پیگیری‌های متعدد و مجدانه ریاست  دانشگاه، با جذب بیش از 100 درصدی اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای در سال 1401، رکورد جدیدی در جذب اعتبارات در دانشگاه کاشان (برای اولین بار) به ثبت رسید.
دکتر مهدی محمدزاده افزود: همچنین با تلاش‌های انجام شده در سال 1401 درآمد اختصاصی دانشگاه به عددی بالغ بر 32 میلیارد تومان رسید که رشد بالای 100درصد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس دانشگاه کاشان موفق به تسویه کلیه دیون پرسنلی همکاران هیات علمی، کارمندان و نیروهای خدوم شرکتی طرف قرارداد با دانشگاه گردید که بخش عمده ای از آن مربوط به مدیریت قبلی دانشگاه بود و برای اولین بار در تاریخ دانشگاه سال جدید بدون بدهی به همکاران تجریه گردید.
مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان با بیان اینکه در بخش اعتبارات عمرانی نیز ، بالغ بر 22 میلیارد تومان مازاد بر سقف اعتبارت تعمیر، تجهیز و محوطه سازی دانشگاه در سال 1401 جذب گردید افزود: بخشی از آن به منظور کمک به فعالیت های آموزشی و پژوهشی در دانشکده‌ها توزیع و بخشی به منظور تسویه دیون دفتر فنی و  بازسازی و نوسازی تجهیزات و محوطه دانشگاه و خوابگاه‌ها هزینه گردیده است.
دکتر محمدزاده به تخصیص بیش از 100 درصدی پژوهشکده فرش دانشگاه در سال 1401  اشاره و خاطر نشان کرد:  جهت تکمیل کامل پروژه این پژوهشکده، بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می باشد.
وی افزود: در بخش پروژه های خیرساز پروژه احداث و تجهیز مرکز رایانه که توسط خیر ارجمند آقای مهندس منوچهری در سال 1400 آغاز گردید، با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای که داشت مورد توجه دفتر عمرانی وزارت علوم قرار گرفت و از محل ردیف طرح های 50درصدی بالغ بر 1/9 میلیارد تومان (19 میلیارد ریال) جهت تکمیل پروژه مذکور اختصاص یافت.
مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: همچنین مبلغ 800 میلیون تومان جهت تکمیل پروژه های مرتبط با مدیریت سبز ابلاغ گردید که به منظور اصلاح شبکه آبرسانی دانشگاه هزینه خواهد شد.

کلید واژه ها: برنامه و بودجه اعتبارات دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :