مجوز پروانه نشر کتاب انتشارات دانشگاه کاشان صادر شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۳ کد : ۲۱۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۹

با پیگیری های انجام شده در سال ۱۴۰۱، مجوز پروانه نشر کتاب دانشگاه کاشان از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
متاسفانه در دوره مدیریت قبلی دانشکاه، مجوز انتشارات دانشگاه ابطال شده بود که با تشکیل مدیریت کنابخانه مرکزی و تامین منابع علمی، این موضوع پیگیری و منجر به کسب مجوز پروانه نشر کتاب شد‌.
در متن این پروانه نشر آمده است:
به استناد ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات، کانون ها و انجمن های فرهنگی و نظارت برآن ها مصوب 1375/06/27 شورای انقلاب فرهنگی و آیین نامه اجرایی صدور پروانه نشر، با انتشار کتاب توسط انتشارات دانشگاه کاشان موافقت می‌شود.
این انتشارات به مدیر مسئولی دکتر حسن احمدی زاده به مدت سه سال اعتبار دارد.
دکتر احمدی زاده مدیر کتابخانه مرکزی، تامین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: با اخذ مجوز انتشارات دانشگاه، از این پس بر اساس آیین نامه نشر کتاب، مراحل اخذ مجوز نشر و چاپ کتب اعضای هیات علمی، غیر هیات علمی، محققان و پژوهشگران از طریق انتشارات دانشگاه انجام می شود، لذا متقاضیان می‌توانند درخواست‌های چاپ و نشر کتاب های خود را به این مدیریت به آدرس https://pub.kashanu.ac.ir ارسال نمایند.
دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان هم ضمن اعلام  خبر مسرت بخش  کسب مجوز نشر کتاب انتشارات دانشگاه کاشان، سال تحصیلی جدید را به اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: این موفقیت گام مؤثری برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی و سهولت در چاپ و نشر کتب اعضای هیأت علمی، غیر هیأت علمی، محققین و پژوهشگران باشد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتشارات دانشگاه کتاب نشر انتشار نشریات دانشگاه کاشان مجوز پروانه نشر کتاب نشر کتاب


( ۶ )

نظر شما :