امام جمعه کاشان بر حمایت مسئولان از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان و شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۳ کد : ۲۱۶۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۰۶

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان حمایت هر چه بیشتر مسئولان از شرکت‌های دانش بنیان را خواستار شد و گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان رشد تولید را به همراه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در جمع فعالان و مدیران شرکت‌ های دانش بنیان منطقه کاشان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به "مهار تورم و رشد و تولید" افزود: یکی از معاونت های فرمانداری باید پیگیر مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان باشد.
وی برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان را خواستار شد و گفت: باید همه مسئولان و شرکت های تولیدی و صنایع شهرستان از توانمندی‌های شما شرکت‌ها آشنا شوند، تا از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات سازمان و صنایع خود و رشد تولید استفاده کنند و بتوانند تورم را مهار کنند.
وی دعوت مسئول مرتبط برای رفع مشکلات و تهیه کلیپی از مجموعه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و ارائه معرفی هر چه بیشتر تولیدات به مجموعه مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود : هر یک از دانشمندان و نخبگان و مدیران شرکت های دانش بنیان دانشگاه‌ها هم می توانند پیش از خطبه‌های نمازجمعه به معرفی آثار خود بپردازند.
وی تامل هر چه بیشتر آیات قرآن را به مدیران شرکت های دانش بنیان را توصیه کرد و افزود: با تامل هر چه بیشتر آیات و ترجمه قرآن کریم و تفسیر آن هر کدام پیامی برای انسان و جامعه امروز دارد و چراغ راه هدایت انسان هاست.
وی با بیان اینکه  خدای متعال قانون دارد، خاطر نشان کرد:  قانون حاکم بر کارهای خدا، سنت است و تمام عالم بر اساس این سنت اداره می شوند.
امام جمعه کاشان با اشاره به آیه سوره انشراح که: فإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾ بدان که به همراه سختی راحتی خواهد بود، ( موکّدا می گوییم ) بدان که به همراه سختی راحتی خواهد بود خاطر نشان کرد: در دل جنگ هشت ساله و در دل تحریم ها پیشرفت قرار داده است.
وی افزود: خدای متعال سنتی دارد به نام امداد و اگر انسان مومن تلاش کرد مدد خدا مضاعف خواهد شد و به انسان بیشتر یاری خواهد رساند.و بدانید هر چقدر تلاش کنید جا برای پیشرفت خواهد بود. و تمام پیشرفت ها تا زمان ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین خاطر نشان کرد: به کم قانع نباشید.تجربیات خود را به دیگران انتقال دهید تا دیگر افراد هم از توانایی های شما استفاده کنند .
امام جمعه کاشان خاطر نشان کرد: شما مدیران و فعالان اقتصادی باید همتتان را برای پیشرفت بلند کنید.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان هم در این نشست ضمن توضیح موفقیت مهم کسب مجوز ایجاد و استقلال پارک علم وفناوری دانشگاه کاشان به معرفی پارک پرداخته و گزارشی از فعالیت های انجام شده پارک را ارائه کردند و مدیران شرکت های دانش بنیان منطقه کاشان هم دیدگاه ها و نقطه نظرات و مسایل خود را در راستای توسعه هر چه بیشتر محصولات و تولیدات خود ارائه کردند.
در منطقه کاشان حدود 40 شرکت دانش بینان و یک هزار مجموعه تولیدی  وجود دارد که بیش از 400 نوع محصول را تولید می کنند.

کلید واژه ها: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دانشگاه کاشان شرکت‌های دانش بنیان


( ۳ )

نظر شما :