نشست شورای عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه کاشان بصورت مشترک برگزار شد

۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۹ کد : ۲۱۴۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۴

نشست شورای عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه کاشان بصورت مشترک با حضور اعضا در محل سالن سردار شهید سلیمانی برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و دعوت به نیکی‌ها و ارزش‌ها در دانشگاه، علاوه بر کار فرهنگی باید کار رسانه ای شایسته  انجام شده و با زبان هنر به موضوعات پرداخته شود.
دکتر عباس کتابی رعایت الگوی پوشش مناسب با شأن محیط علمی دانشگاه را از سوی دانشجویان لازم  و استعمال دخانیات در محیط دانشگاه را قابل پذیرش ندانست.

وی به حفظ کرامت دانشجویان تاکید کرده  و افزود: دانشجو را باید عضوی از خانواده دانشگاه بدانیم و با نگاه پدرانه و مادرانه با دانشجو رفتار شود.
دکتر کتابی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی در خصوص سبک زندگی دانشجویی برای دانشجویان  باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان بر حساسیت و دغدغه‌مندی در خصوص سلامت اخلاقی محیط علمی دانشگاه و استمرار و هماهنگی در اجرای برنامه ها تاکید و از تلاشهای همکاران فعال در بخش‌های مختلف دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.
در این نشست مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده این دبیرخانه را ارائه کرد.
همچنین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان و دیگر اعضای عفاف و حجاب دانشگاه نیز نقطه نظرات و مطالب خود را در خصوص رفع مشکلات و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در این نشست ارائه کردند.

کلید واژه ها: عفاف و حجاب دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :