تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

۰۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۳:۰۱ کد : ۲۱۴۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۷

دومین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان سوم اسفند ماه جاری  در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست، با تبریک موفقیت‌های علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: امید است در آینده شاهد رشد و بالندگی بیشتر این عزیزان باشیم.
دکتر عباس کتابی با بیان اینکه دانشجویان شاهد، نور چشم و آینده‌سازان کشور هستند، خاطر نشان کرد: امروز نیاز جامعه و محیط دانشگاه به حضور  و فعالیت فرهنگی دانشجویان ، ارزشی بیشتر است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان هم در این نشست حفظ یاد شهداء و ایثارگران و خانواده هایشان را در جامعه بسیار با ارزش و حایز اهمیت دانست و از جامعه دانشگاهی که برای اعتلای علمی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مساعدت و حمایت ویژه دارند تشکر و قدردانی کرد.
حیدری روند رو به رشد علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را قابل تحسین دانست و افزود: یکی از مؤلفه‌های حرکت‌کردن در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی، آن است که همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.
در این جلسه مصوب شد دانشگاه در نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر براساس بخشنامه جدید سازمان دانشجویان، مساعدت  نماید و در انتقال دانشجویان روزانه شاهد و ایثارگر بومی منطقه هم تسهیلات ویژه قائل شود. همچنین در این جلسه گزارشی از اعزام یک دستگاه اتوبوس از دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهر به اردوی مشهد مقدس که با کمک دانشگاه و بنیاد انجام شده بود، ارائه گردید.

در پایان این مراسم  با اهداء هدایا  از دانشجویان شاهد و ایثارگر ممتاز  دانشگاه تقدیر شد.

در دانشگاه کاشان حدود 280 دانشجوی شاهد و فرزند جانباز بالای 25 درصد و حدود 600 فرزند جانباز زیر 25 درصد، به تحصیل مشغول هستند.

کلید واژه ها: تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان


نظر شما :