بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه کاشان علیه اهانت نشریه موهن شارلی آبدو

۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۱۱۹۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۴

بسمه تعالی
حضرت امام خمینی(قدس سره) : شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی‌کنید. ایشان را من سالهای طولانی می‌شناسم. (صحیفۀ امام، ج 17، ص 272)

نشریه موهن شارلی آبدو که طی سال‌های اخیر با وقاحت تمام، به ساحت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌وآله) اهانت کرده و قلب میلیون‌ها انسان آزاده اعم از مسلمان و غیرمسلمان را که شیفته مکتب آن حضرت هستند به درد آورده است، این بار هم به بهانه آزادی آن هم در کشوری که به زعم خودشان مهد آزادی خوانده می‌شود، جرئت کرده تا باری دیگر به حریم انقلاب اسلامی و باورهای ملت ایران اسلامی عزیز بویژه مقام معظم رهبری(دامت‌برکاته) که نایب برحق امام زمان(عج) هستند اهانت روا دارد.
اهانت‌هایی که هر بار بیشتر از قبل کینه و دشمنی مدعیان آزادی بیان را به اثبات رسانده و نشان داده است که انقلاب اسلامی چگونه توانسته است با حضور خود در عرصه قدرت جهانی، پوچی و بی‌هویت مکاتب غربی را به نمایش بگذارد و تبعیض‌گرایی و رفتارهای مخالف آزادی سرمداران غربی را اثبات کند.
بی‌شک و به کوری چشم دشمنان کوردل و استکبار جهانی که دست‌های پشت پرده این اهانت بزرگ هستند، شجره طیبه انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت خود، خار چشم ظالمان، مدافع مظلومان و مستضعفان جهان خواهد بود.
شورای فرهنگی دانشگاه کاشان به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، اساتید و هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل محترم، اقدامات مذبوحانه و وقیحانه نشریه موهن شارلی آبدو را که مخالف اصول و موازین حقوق بین‌الملل و آزادی بیان است، محکوم میکند و از هیئت محترم دولت و تمامی نهادهای ذی‌ربط، برخورد محکم و قاطع و پیگیری موضوع تا توقف فعالیت این نشریه موهن را خواستار است.

شورای فرهنگی دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه کاشان محکومیت


( ۴ )

نظر شما :