پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۰ کد : ۲۱۰۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز دانشجو

بسمه تعالی
 
شانزدهم آذرماه که در تقویم ما به نام «روز دانشجو» نام‌گذاری شده است، یادآور حرکت استبدادستیز دانشجویان بویژه سه دانشجوی مبارز، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیاست که با آرمان‌خواهی خود توانستند حماسه‌ای ماندگار خلق کنند و شانزدهم آذرماه را به عنوان روزی ماندگار در تاریخ معاصر ایرانیان ثبت کنند.  
روز دانشجو، فرصتی است برای تکریم و پاسداشت مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقشی موثر در پیشرفت و تعالی ایران عزیز داشته‌اند، از حضور در مبارزات قبل از انقلاب و دفاع مقدس تا نقش‌آفرینی در مسیر توسعۀ علم و دانش و رساندن کشور عزیزمان ایران، به قله‌های رفیع استقلال، شکوفایی و خودکفایی.
بدون شک، ارزش دانشجو و جایگاه او در مطالبه‌گری، آرمانخواهی و عدالت‌خواهی برای دشمنان ایران اسلامی عزیز هم روشن است. از این رو پیوسته تلاش کرده‌اند تا در بزنگاه‌های مختلف، با القای ناامیدی و یاس دانشجویان را از مسئولیت خطیرش برای ایفای نقش در عرصه‌های مختلف باز دارند که تا به امروز موفق نبوده‌ و نخواهند بود.
اینجناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به تمامی دانشجویان کشور بویژه دانشجویان عزیز و محترم دانشگاه کاشان و فرهیختگان و نخبگان پُرتلاش و پَرافتخارش تبریک عرض میکنم. امید با فراگیری علم و دانش توام با اخلاق و بصیرت سیاسی در سایه منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) همواره در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی گام برداشته و سربلند و موفق باشید.  
 


دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز دانشجو 16 آذر روز دانشجو دانشگاه کاشان پیام تبریک


( ۲ )

نظر شما :