پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۰۹۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۳

بسمه تعالی

بسیج شجره طیبه و جریانی ریشه‌دار و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف حضور می‌باید، استوار می‌ایستد، حیات انقلاب اسلامی را در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی تداوم می‌بخشد و نقش موثر خود را ایفا می‌نماید.
ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و امنیت امروز خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی است که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در عرصه‌های جهاد علمی، جهاد سازندگی، خدمت‌رسانی به محرومین و مبارزه با کرونا در خط مقدم حضور یافته و با همان روحیه مثال‌زدنی دوران دفاع مقدس به یاری اقشار مختلف مردمی آمده‌اند.
امروز هم که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی سعی دارند با راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی صدمه وارد کنند، بسیج در کنار مردم و نیروهای امنیتی در میدان حضور یافته و خود را برای حفاظت از انقلاب اسلامی سپر کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیجی بویژه شهدای بسیجی اغتشاشات اخیر، فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان ایران بویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه کاشان تبریک عرض میکنم و سلامتی و تندرستی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان      
 

کلید واژه ها: بسیج دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :