حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دانشگاه کاشان و برگزاری نشست مشترک کاری

۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰ کد : ۲۰۹۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۵۲

برای نخستین بار مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و معاونین ایشان، مدیرعامل شرکت مگاموتور و مدیر عامل شرکت سایپا-سیتروئن  از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بازدید و از نزدیک با محصولات و خدمات شرکتهای دانش بنیان پارک آشنا و از بکار گیری آنها در شرکتهای زیر مجموعه سایپا استقبال کردند.

علاوه براین مدیران گروه خودروسازی سایپا در یک نشست کاری در دانشگاه کاشان با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی و نماینده سابق شهرستان کاشان و آران وبیدگل، رییس دانشگاه کاشان، نماینده ویژه رییس مجلس شرکت کردند.
در این نشست مشترک، تفاهمنامه علمی- تحقیقاتی بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا-سیتروئن به امضا رسید.

همچنین مقررشد ۵ طرح تحقیقاتی پیشنهادی شرکتهای دانش بنیان و اساتید دانشگاه که مورد نیاز شرکتهای گروه سایپا است در قالب قرارداد، عملیاتی و اجرایی شود.
در این نشست مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا خبر مهم استقلال   شرکت سایپا-سیترولین را اعلام نمود که این موضوع در کاهش بروکراسی تصمیم گیری و توسعه این شرکت بسیار اهمیت دارد.

همچنین تولید ساینای اتوماتیک و ساینای با سوخت CNG در آینده نزدیک از اقدامات  سایپا سیتروئن در ارایه محصولات جدید خواهد بود.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با کمک شرکت سایپا با ارایه تسهیلات بانکی از دیگر  تصمیمات گرفته شده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست بود.

همچنین مقرر شد ۱۰ نفر بورسیه صنعت برای شرکت سایپا سیتروئن در سال آینده از طریق سازمان سنجش در رشته‌های مهندسی برق و مکانیک در دانشگاه کاشان پذیرش شوند.

کلید واژه ها: سایپا سیتروئن خودروسازی سایپا دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :