نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵ کد : ۲۰۸۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۳۶

رئیس دانشکده علوم انسانی و حقوق دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین همایش ملی "نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی" در این دانشگاه خبر داد.
دکتر محسن نیازی افزود: این همایش با همکاری دانشکده علوم انسانی و خانه خلاق (مرکز نوآوری) علوم انسانی و اجتماعی این دانشگاه به منظور تبیین دیدگاه‌ها و نظریه‌های مرتبط با نوآوری علوم انسانی و اجتماعی، شناسایی تجارب نظام‌های آموزشی، شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های فراروی نوآوری علوم انسانی و اجتماعی برگزار می شود.
وی کلیات نوآوری اجتماعی در علوم انسانی و اجتماعی، نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و تحول در علوم انسانی، زیست بوم، مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی، روش‌های نوین تحقیق و تحلیل داده‌ها، تجاری سازی، دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم، توسعه و فرصت‌ها و چالش‌های تعامل دانشگاه با صنعت و جامعه  را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد و اظهار داشت: این همایش ملی در تاریخ 26 بهمن ماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار می شود.
رئیس همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی، مهلت ارسال چکیده مقالات را به همایش تا 30 آبان ماه جاری عنوان کرد و افزود: پژوهشگران تا 15 دی ماه سال جاری فرصت دارند تا اصل مقالات خود را به دبیرخانه این همایش به آدرس  1h.s.i@kashanu.ac.ir  ارسال کنند. علاقمندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند به وبسایت همایش به آدرس 1hsi.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است طی هماهنگی و توافقات انجام شده مقالات علمی پژوهشی ارسالی به همایش  پس از داوری در مجلات علمی پژوهشی طرف قرارداد با همایش به چاپ خواهد رسید.

کلید واژه ها: دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی دانشکده حقوق


( ۹ )

نظر شما :