تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کاشان و شهرداری اصفهان منعقد شد

۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۰۸۶۶ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۰۹

مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان گفت: در راستای تعامل سازنده دانشگاه کاشان با نهادهای اجرایی بویژه در حوزه مدیریت شهری، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فی مابین دانشگاه کاشان و شهرداری اصفهان منعقد شد.

دکتر ابوذر وفایی اظهار داشت: فراهم کردن امکان بازدید موردی جهت انتقال تجربیات و دانش، برگزاری جلسات مشترک پژوهشی و آموزشی در موضوعات مختلف مورد نیاز، ایجاد شرایط جهت فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی اساتید و دانشجویان در شهرداری، ایجاد شرایط جهت فرصت های مطالعاتی و پژوهشی اساتید و دانشجویان در شهرداری، همکاری متقابل در بومی سازی و انتقال فناوری‌های جدید و انتشار دستاوردهای علمی و فناوری و آموزشی حاصل از نتایج پروژه‌های مشترک با نام مشترک شهرداری و دانشگاه از جمله موارد زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه خدمات علمی، فناوری و آموزشی و اطلاعاتی در زمینه‌های تخصصی ارائه و طرح های پژوهشی و فناوری مورد نیاز شهرداری توسط دانشگاه بر پایه ضوابط و اعلام نیاز شهرداری انجام می شود.

این تفاهم نامه در 6 ماده و در دو نسخه به امضاء دکتر مهدی شبانی معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان و دکتر سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان رسید.

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان شهرداری اصفهان


( ۳ )

نظر شما :