دانشگاه کاشان آماده همکاری با مدیریت شهری است

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲ کد : ۲۰۸۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۰

در راستای عملیاتی نمودن تفاهم نامه فی مابین دانشگاه کاشان و شهرداری کاشان، نشستی با حضور مدیر ارتباط با جامعه و روسای دانشکده های علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی و منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه کاشان با مجموعه معاونت برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان در محل شهرداری برگزار شد.

در این نشست ابتدا روسای دانشکده ها ضمن بیان توانمندی ها و ظرفیت های موجود دانشکده های خود ، آمادگی کامل خود را جهت اجرایی نمودن بند های آموزشی و پژوهشی ذکر شده در متن تفاهم نامه اعلام نمودند.

همچنین مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان ضمن خدا قوت و تشکر از مجموعه بزرگ شهرداری کاشان در حوزه خدمتگزای به شهروندان، تفاهم‌نامه منعقده را نشان دهنده نگاه علمی و دغدغه مندانه موجود در بدنه مدیریت شهری فعلی کاشان بیان کرد و افزود:  دانشگاه کاشان هم به عنوان یک نهاد علمی در پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی خود به دنبال توسعه پل ارتباطی با شهرداری کاشان در چارچوب پذیرش و انجام نیازهای تخصصی آن مجموعه در زمینه های اجرای طرح های پژوهشی ، فناوری  و مطالعاتی مورد نیاز است.

دکتر ابوذر وفایی انجام مشاوره یا نظارت بر طرح‌های در دست اقدام ، هدایت پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت مسایل اولویت دار مدیریت شهری وهدایت طرح فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در راستای موضوعات مورد نیاز را از دیگر موارد همکاری های دانشگاه کاشان با مدیریت شهری عنوان کرد.

در ادامه دکتر زارع، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان، ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم علمی دانشگاه کاشان در شهرداری، گفت: در این دوره از مدیریت شهری نگاه بر این است تا  فعالیت های اجرایی و عمرانی، پشتیبانی علمی داشته باشد.

وی افزود: در این راستا کارگروه های تخصصی 7 گانه ای با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان نهادهای اجرایی شکل گرفته و در چارچوب آن نیازهای پژوهشی مرتبط با حوزه های مختلف مدیریت شهری احصاء و در مرحله اولویت بندی است و به زودی لیست نهایی عناوین پژوهشی مورد نیاز در قالب طرح های پژوهشی ، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری به دانشگاه کاشان اعلام خواهد شد تا بدین صورت از ظرفیت و توانمندی‌های دانشگاه در جهت حل مشکلات حوزه مدیریت شهری نهایت استفاده و بهره گیری شود.        

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان مرکز پژوهشی کاشان شناسی ارتباط دانشگاه با جامعه


( ۳ )

نظر شما :