رئیس دانشگاه کاشان در آئین تجلیل از مدال آوران ورزشی عنوان کرد؛

سلامتی و نشاط لازمه پرورش انسان متخصص است

۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱ کد : ۲۰۸۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶۲

رئیس دانشگاه کاشان گفت: سلامتی، تندرستی و نشاط مقدمه و لازمه یک انسان متعهد و متخصص است.
دکتر عباس کتابی در مراسم تجلیل از  قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دانشگاه کاشان افزود: هر جه انسان روحیه شاداب‌تر داشته باشد می‌تواند در امور علمی آموزشی و پژوهشی و همچنین زندگی موفق تر باشد.
وی  توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی  و برگزاری مسابقات  برای دانشجویان را از  اهم فعالیت‌ها طی یکسال عنوان کرد و اظهار داشت: بعد از دو سال درگیری با بیماری کرونا سعی کردیم تا با توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی و  برگزاری مسابقات فضای شادابی و نشاط را برای دانشجویان فراهم سازیم.
وی دانشجویان را آینده سازان کشور عنوان کرد و افزود: همه  ما مسئول هستیم تا بتوانیم شرایط مناسبی را در محیط دانشگاه برای شماها فراهم کنیم تا بتوانید آینده درخشانی را برای کشور رقم زنید.
رئیس دانشگاه کاشان استفاده درست از فرصت‌های دوره طلایی جوانی را به دانشجویان توصیه کرد و یادآور شد:  کسب افتخارات دانشگاه کاشان در نظام های مختلف بین المللی مدیون تلاش و کوشش شما مدال آوران است.
وی به کسب  نخست دانشگاه کاشان در نظام رتبه بندی تایمز اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۸ استاد پزوهشگر دانشگاه کاشان جز دو درصد دانشمندان بین المللی قرار گرفتند.
دکتر کتابی از دانشجویان خواست تا از ظرفیت‌های خوب دانشگاه کاشان  در تمامی زمینه‌ها که در اختیارشان نهاده شده برای پیشرفت و موفقیت تحصیلی خود نهایت استفاده را ببرند.
محمد رمضانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز  در این جلسه به اقدامات انجام شده در یکسال گذشته در حوزه ورزش دانشگاه را گزارش کردند که منجر به ارتقای جایگاه دانشگاه کاشان در المپیاد ورزشی دختران از ۳۰ به ۲۰ و در المپیاد ورزشی پسران از ۲۰ به ۱۶ شده است.
ارائه پیشنهادات دانشجویان و تجلیل از مدال آوران پایان بخش این نشست بود.

کلید واژه ها: تربیت بدنی دانشگاه کاشان مدال‌آوران قهرمانان ورزشی ورزش تقدیر از قهرمانان ورزشی


( ۴ )

نظر شما :