اتمام چینش قفسه ها و کتب در ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸ کد : ۲۰۷۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۷

مدیر کتابخانه مرکزی و تامین منابع علمی دانشگاه کاشان از اتمام چینش قفسه ها و کتب در ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه خبر داد.

دکتر احمدی زاده با بیان اینکه فرآیند تجمیع و انتقال کتب و قفسه‌های کتابخانه‌های دانشکده‌های دانشگاه کاشان، از ابتدای مردادماه سال جاری، آغاز گردید، افزود: این فرآیند که به همت و تلاش بی وقفه یاوران علمی در کتابخانه‌های دانشگاه و همکاری تعدادی از نیروهای خدماتی صورت گرفت، در مدت کمتر از دو ماه به اتمام رسید.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت، حدود ۱۵۰۰ قفسه و میز و صندلی مطالعه و نیز حدود ۲۵۰ هزار جلد کتب امانی و مرجع، به کتابخانه مرکزی انتقال یافت و در چهار طبقه مستقر و تنظیم شده است.

وی افزود: همزمان، رایزنی برای تهیه نرم افزار جدید، با چند شرکت فعال در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صورت گرفت و در نهایت نرم افزار ثنا از شرکت پیام مشرق برای کتابخانه مرکزی مورد تایید قرار گرفت.

مدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه کاشان با بیان اینکه در حال حاضر، همیاران علمی کتابخانه مرکزی فرآیند آماده‌سازی اطلاعات کتب جهت ورود به نرم افزار جدید را آغاز کرده‌اند، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود پس از راه‌اندازی نرم افزار جدید و ورود اطلاعات منابع علمی به این نرم افزار، از اواخر فصل پاییز  به طور رسمی امانت‌دهی کتب به دانشجویان و اساتید  آغاز شود.

دکتر احمدی زاده سالن های مطالعه، سایت و بخش های مرجع و لاتین به طور مجزا جهت استفاده دانشجویان و اساتید را از دیگر موارد در حال آماده سازی کتابخانه مرکزی عنوان کرد.

وی در پایان  از رییس دانشگاه و معاون  پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه، جهت حمایت‌های مادی و معنوی راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، و نیز از همیاران علمی در کتابخانه مرکزی دانشگاه به جهت تلاش بی وقفه شان در این فرایند، تشکر و قدردانی نمود.  

کلید واژه ها: کتابخانه کتاب دانشگاه کاشان


( ۱۵ )

نظر شما :