دیدار رئیس دانشگاه کاشان با قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۰:۲۸ کد : ۲۰۷۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۶۶

رئیس دانشگاه کاشان روز سه شنبه سوم آبان ماه با دکتر ناصر باقری مقدم قائم مقام  محترم رئیس بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر باقری مقدم در این دیدار گفت: بنیاد ملی نخبگان یکی از نهادهایی است که به منظور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان، جذب، حفظ و به‌کارگیری و پشتیبانی از آنان ایجاد شده است.

وی نقش نخبگان و استعدادهای برتر در تحقق شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توسعه اقتصاد دانش بنیان مهم دانست و گفت: برای رسیدن به قله‌های علم و دانش بایستی با استفاده از توان علمی نخبگان در راستای برنامه‌های توانمندسازی منطبق با نیاز اساسی کشور در مسائل مختلف حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از این دیدار را لزوم برنامه ریزی هرچه بهتر برای حمایت از نخبگان عنوان کرد و افزود: در این دیدار برگزاری مشترک رویداد نخبگان در دانشگاه کاشان و حمایت  بنیاد ملی نخبگان از طرح های اساتید برای حل مشکلات صنعت و جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 دکتر عباس کتابی  حمایت بنیاد ملی نخبگان در قالب بورسیه از دانشجویان با معدل بالا را از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار ذکر کرد و خاطر نشان کرد: همچنین اجرای مشترک طرح مسکن نخبگان، پیگیری راه اندازی مجمع خیرین و حمایت از نخبگان در منطقه کاشان در این نشست مطرح شد.

کلید واژه ها: بنیاد ملی نخبگان دانشگاه کاشان نخبگان


( ۴ )

نظر شما :