نشست هماهنگی استقبال از دانشجویان دانشگاه کاشان

۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۳ کد : ۲۰۵۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۵

جلسه استقبال از دانشجویان دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و معاونان و مدیران آموزشی، دانشجویی، فرهنگی ، پژوهشی  و اداری مالی  و روابط عمومی حراست مرکز رایانه دانشگاه تشکیل شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست بر هماهنگی و برنامه‌ریزی هر چه بهتر برنامه‌ها برای استقبال از دانشجویان جدید‌الورود تاکید کرد و گفت: از آنجا که بعد از دو سال بیماری کرونا و آموزش مجازی، مهرماه امسال شرایط حضوری  برای تمام دانشجویان به دانشگاه فراهم شده است، بایستی سعی شود تا محیط علمی پرنشاط و با انگیزه ای را برای دانشجویان در دانشگاه فراهم کنیم.
دکتر عباس کتابی، برگزاری اردوهای تفریحی و گردشگری، کارگاه‌های مشاوره و سلامت روان، مهارتی و کارآفرینی و برنامه‌های فرهنگی  متنوع برای دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانشگاه خانه دوم دانشجو است و باید با برنامه های متنوع به استقبال دانشجویان برویم تا خاطره خوشی را  برای آنها به رقم بزنیم.
وی تشکیل ستاد و کمیته ثبت نام و استقبال از دانشجویان را خواستار شد و خاطر نشان کرد: باید ستاد استقبال از نودانشجویان زیر نظر شورای فرهنگی و به ریاست معاون فرهنگی و دانشجویی و بقیه اعضاء  به منظور برنامه ریزی برای نحوه استقبال از دانشجویان تشکیل شود.
در این نشست، درباره گردش کار ورود دانشجویان به دانشگاه تا زمان اتمام کار و اخذ برگه انتخاب واحد، ثبت نام خوابگاه و کارت تغذیه و تسهیلاتی که باید در این چرخه برای تسهیل و تسریع در روند کار در اختیار آنان قرار گیرد، بحث و تبادل نظر شد.
همچنین اتخاذ تدابیری برای تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان شبانه، تحویل و تکمیل فرم‌های آموزشی، پاسخ به سوالات متداول در زمینه‌های آموزشی، دانشجویی، اسکان و رفاهی، مشاوره و پایش سلامت روان دانشجویان جدیدالورود، اطلاع رسانی و نصب تابلوهای راهنمای مسیر دانشکده‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.
بیش از 8500 دانشجو در سه مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان تحصیل می کنند و پیش بینی می‌شود مهرماه امسال دانشگاه کاشان پذیرای بیش از 2 هزار  دانشجوی جدید الورود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  و دکترا باشد.

کلید واژه ها: مراسم استقبال از دانشجویان دانشگاه کاشان نودانشجویان دانشجویان جدید الورود آغاز سال تحصیلی جدید


( ۲ )

نظر شما :