دیدار رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با رئیس دانشگاه کاشان

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۰۵۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۰

دکتر علی باقر طاهری نیا رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی روز سه شنبه هشتم شهریورماه 1401 با دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر طاهری نیا گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه را عنوان کرد و گفت: این مؤسسه کانون فکر آموزش عالی است و مرجعیت آمار آموزش عالی و رصد اشتغال دانش آموختگان از ماموریت‌های اصلی آن است.

وی تهیه شبکه متخصصان آموزش عالی را یکی از فعالیت‌های این موسسه ذکر و خاطر نشان کرد:  با ایجاد این شبکه  سعی بر این است تا از دانش، تجربه و ایده و ظرفیت‌های متخصصان استفاده کرد.

رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی  برگزاری نشست‌های آینده پژوهی آموزش عالی را از جمله فعالیت‌های این شبکه عنوان کرد و افزود: در چار چوب فعالیت شبکه و به عنوان گام اول آغاز به کار فراخوان متخصصان، مجموعه آینده پژوهان کشور در یک گردهمایی مسائل آینده آموزش عالی کشور را بحث و بررسی خواهند کرد.

وی از شکل دادن زبان مشترک بین پژوهشگران و مدیران اجرایی خبر داد و افزود: از این پس پژوهشگران ملزم می‌شوند برون‌داد کار پژوهشی خود را در قالب فرمتی ارائه دهند که هم مسأله در آن مطرح شده باشد و هم کاربرد اجرایی و راهکار حل آن مسأله بیان شود.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات این دانشگاه  ارائه و آمادگی همکاری این دانشگاه با مؤسسه جهت برگزاری کارگاه ها و سمینارهای علمی و طرح های تحقیقاتی مشترک را اعلام کرد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی


( ۲ )

نظر شما :