خدمت رسانی جهادگران دانشگاه کاشان در روستای سپیدار کهکیلویه و بویراحمد

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۸ کد : ۲۰۴۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۲

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم این شهرستان و برگزاری اردو در روستای سپیدار کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

محمدحسین احتشامی گفت: باتوجه به اینکه منطقه هدف قبلی گروه، مناطق محروم کاشان بوده است، گروه های جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشان، در قالب قرارگاه عهد خدمت در این منطقه به مدت هفت روز خدمت رسانی انجام دادند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: از ۲۲ تا ۳۰ مرداد نیز ۳۵ نفر از جهادگران در روستای سپیدار مرکزی در کهکیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی خدماتی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و اشتغال زایی ارائه شد، گفت: در عرصه عمرانی سه تعمیر و بازسازی منزل برای خانواده‌های کم برخوردار انجام دادیم، آبخوری یک دبیرستان منطقه را احداث کردیم و حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه خانه یک خانواده محروم بازسازی شد.

احتشامی با اشاره به اینکه در عرصه آموزشی و فرهنگی خواهران حاضر در گروه در روستا‌های اطراف سپیدار خدمت رسانی کردند افزود: دوره‌های آموزشی و کمک درسی، بازی، کلاس‌های ورزشی، بازی با آبرنگ، آموزش خطاطی، مشاوره و آموزش قرآن برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: با توج به شناسایی صورت گرفته، یک دستگاه ویلچر برای پدر یک خانواده که قطع نخاع شده بود، با کمک خیرین خریداری شد.

وی اشاره کرد: در این اردوی جهادی توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع شد.

کلید واژه ها: اردوی جهادی دانشگاه کاشان مناطق محروم


نظر شما :