دیدار اعضای شورای پایگاه امام حسین (ع) به همراه جمعی از بسیجیان دانشگاه کاشان، با خانواده شهید والامقام سید جلال ناصری قمصری

۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۰۳۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۲۱

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، اعضای شورای پایگاه امام حسین (ع) به همراه جمعی از بسیجیان دانشگاه کاشان، با خانواده شهید والامقام سید جلال ناصری قمصری دیدار نمودند.

در این برنامه، پس از حضور در محل مزار مطهر آن شهید گرانقدر و غبار روبی، با حضور در منزل شهید ناصری با فرزندان و همسر این شهید والامقام دیدار و گفتگو شد.
در این دیدار همسر گرامی شهید و همچنین فرزند برومند این شهید، سید مجتبی ناصری همکار پژوهشکده اسانسهای طبیعی قمصر  و تنها فرزند شهید از خانواده سادات کارمندان دانشگاه، ضمن بیان شرحی از وقایع ایام دفاع مقدس و رسیدن خبر شهادت شهدای خانواده، نکات و دغدغه های خود را مطرح نمودند.
در ادامه آقایان دکتر صفایی معاون فرهنگی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه، حجت الاسلام عمو رمضان زاده معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، آقایان ناظمی و حجت الاسلام شیخ زاده فرماندهان اسبق پایگاه بسیج امام حسین (ع) و همرزم شهید خاندائی، به ایراد سخنانی در مورد جایگاه شهیدان و همچنین ذکر روایتهایی از دلاوریهای شهدای بیت ناصری و خاندایی پرداختند.

همسر گرامی شهید ناصری، خواهر شهیدان خاندائی یعنی، شهید محمود خاندائی که در روز ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۶۲،  طلبه شهید جاویدالاثر احمد خاندائی که در روز ۲۶ دی‌ماه ۱۳۶۵ و شهید محمد خاندائی قمصری که در دهم فروردین‌ماه ۱۳۶۶ یعنی به فاصله کمتر از سه ماه از برادر دیگر به شهادت رسیدند می باشند.
 گفتنی است شهید سرافراز سید جلال ناصری قمصری هم در پنجم بهمن ماه سال۱۳۶۵ ( 9 روز پس از شهید جاویدالاثر احمد خاندایی) درحالیکه بزرگترین فرزند ایشان سه سال و نیم و فرزند دیگر کمتر از ده ماه داشت، در سن 34 سالگی به مقام شهادت نائل آمد. مزار این شهید والامقام در محل سادات شهر قمصر واقع می باشد.
فرماندهی حوزه بسیج امام جعفرصادق(ع) قمصر سرهنگ دوم پاسدار اصغر صدوقی، در این دیدار بسیجیان دانشگاه را همراهی می نمودند.
ذکری از فضائل و مدح امیرالمومنین (ع) و تقدیر از خانواده شهید ناصری پایان بخش این دیدار به یادماندنی بود.

 

کلید واژه ها: شهید دیدار با خانواده شهدا دهه امامت و ولایت دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :