ارائه مقاله پژوهشگر دانشگاه کاشان در میلان کشور ایتالیا - کنفرانس گروه ها، جبرها برای جبریست ها

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۰۲۴۱ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۸۵

رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان از ارائه سخنرانی دانشجوی رشته ریاضیات دانشگاه کاشان در دانشگاه میلان بیکوکا ایتالیا خبر داد.
دکتر جهانی پور با اشاره به اینکه روز یک شنبه ۱۲ جون ۲۰۲۲ برابر با بیست و دوم خرداد ۱۴۰۱، کنفرانس بین المللی گروه ها و جبر ها در Bicocca برای جبریست ها شروع شد، افزود: در روز دوم این کنفرانس سیدعلی محمدیه دانشجوی کارشناسی رشته ریاضی این دانشگاه مقاله خود را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس بصورت بین‌المللی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: بیش از ۷۲ نفر از کشور های ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا هند، فرانسه، انگلستان، آلمان و... در این کنفرانس حضور داشتند که نام دانشگاه کاشان در میان دانشگاه های آکسفورد، لندن و لنکستر بریتانیا و ... قرار داشت.

سیدعلی محمدیه محقق و دانشجوی دانشگاه کاشان هم بیان کرد: موضوع مقاله و سخنرانی "Gyrogroup ها با مرتبه های پایین" بود که با کمک کامپیوتر با همکاری دکتر سید علیرضا اشرفی الگوریتمی برای ساخت گروه های چرخشی ارائه شد.

این کنفرانس اولین بار در سال ۲۰۱۸ برگزار شد که امسال نیز به صورت حضوری برگزار و محمدیه نخستین دانشجوی دوره کارشناسی است که در این کنفرانس ارائه داشت.

گفتنی است قبل تر سیدعلی محمّدیه پژوهشگر برتر دوره کارشناسی دانشگاه کاشان معرفی شد.

این کنفرانس تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

کلید واژه ها: کنفرانس بین المللی دانشگاه کاشان دانشکده علوم ریاضی


( ۳۷ )

نظر شما :