برگزاری کارگاه DBA دوره جامع دکترای کسب و کار در پارک علم وفناوری دانشگاه کاشان

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۵ کد : ۲۰۱۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۷

 

سلسله کارگاه های DBA  با موضوع مهارت های اساسی برای مدیریت کسب و کار موسسات، با حضور مدیران پارک علم و فناوری، شرکت آتاو و متقاضیان دوره برگزار شد.

این دوره  با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در اتاق کنفرانس پارک روزهای چهارشنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

  رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، هدف این دوره را توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در بکارگیری دانش مدیریت برای حل عارضه های سازمانی ذکر کرد و گفت:  این دوره به مدیران کمک می‌کند تا با مفاهیم پیشرفته مدیریتی آشنا شده و نحوه استفاده از آن را در کسب و کارشان یاد گیرند.
دکتر فرجی خاطر نشان کرد: مخاطبان این دوره مدیران ارشد موسسات خصوصی و دولتی، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت کسب و کار  هستند که پس از گذراندن آن به فهمی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر راهبردی و منابع انسانی دست پیدا کرده، روشهای بکارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.
وی با بیان اینکه این دوره DBA به امید خدای تعالی با کمک اساتید بنام و معتبر و کارآفرینان صنایع مختلف در قالب 38 کارگاه برگزار خواهد شد افزود: دانش آموختگان دوره می توانند رهبری سازمان های خود را بر عهده گیرند یا به عنوان مشاور کسب و کار فعالیت نمایند.
توسعه کسب و کار، مدیریت پروژه، بازاریابی و برندینگ پیشرفته، مدل های ذهنی مدیران موفق، ریسک و تحلیل مدل های مالی، استراتژی پیشرفته در مدل کسب و کار، مسئولیت اجتماعی و تصمیم گیری، کارآفرینی و نوآوری در کسب و کار، مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات، رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و بورس و آینده پژوهی راهبردی(فردی و سازمانی )  از سرفصل های دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA است. پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهی پایان دوره از دانشگاه کاشان به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 

کلید واژه ها: دوره DBA دانشگاه کاشان پارک علم و فناوری کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار


( ۲ )

نظر شما :