در راستای مسئولیت اجتماعی انجام گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشکده علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی دانشگاه کاشان با کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۰۱۶۸ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۶۹

دانشکده علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی دانشگاه کاشان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ارتقای سطح خدمات و آموزش و پژوهش در بازار سرمایه و پرورش نیروهای متخصص در حوزه مالی، تفاهم‌نامه‌ همکاری با کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران منعقد نموده است.

دکتر فرهادیان رئیس دانشکده علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی دانشگاه  برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک،  برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و سخنرانی‌های مشترک،  تعریف و اجرای پروژه‌های مطالعاتی در حوزه‌های مورد نیاز طرفین و ارائه خدمات مشاوره تخصصی و برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی ویژه دانشجویان و همکاری در معرفی استعدادهای برتر دانشکده به نهادهای مالی را از موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه  همکاری در زمینه تولید و نشر محتوای علمی، پژوهشی و آموزشی مختلف در قالب جزوه، مقاله، مجله، محتوای الکترونیکی و چند رسانه‌ای؛ همکاری در ترجمه، تدوین و تالیف کتاب‌های مرتبط با موضوعات مالی و در زمینه تعریف و ایجاد بستر حمایتی از پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای اولویت‌های صنعت مالی و کارگزاری فراهم می شود.

رئیس دانشکده علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی دانشگاه کاشان افزود: در اولین گام برای عملیاتی نمودن این تفاهم نامه، وبیناری با عنوان "بازار سرمایه از دانشگاه تا صنعت"  بصورت مجازی طی هفته آتی برگزار خواهد  شد. 

دکتر فرهادیان اظهار کرد: از دستاوردهای این وبینار، اعلام آمادگی کانون کارگزاران برای حمایت مالی و اطلاعاتی از  پایان نامه های تطبیقی  و مورد نیاز کانون و بازار سرمایه، برگزای دوره های آموزشی جهت توانمندسازی دانشجویان این دانشکده برای جذب در بازار سرمایه با تخفیف ویژه و سایر مباحث در این خصوص خواهد بود.

 

کلید واژه ها: انعقاد تفاهم نامه تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان بورس دانشکده مدیریت و کارآفرینی


( ۵ )

نظر شما :